دانش و فناوری

عزم سامسونگ برای فروش ده میلیون گوشی هوشمند تاشو در سال 2022

رییس بخش موبایل در شرکت سامسونگ، پس از رونمایی از گوشی‌های جدید گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4، گفت که این شرکت قصد دارد امسال بیش از 10 میلیون دستگاه اسمارتفون تاشو بفروشد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از زددی‌نت، تی‌ام روه، در یک کنفرانس مطبوعاتی با رسانه‌های کره جنوبی پس از رویداد Unpacked سامسونگ، اعلام کرد که هدف این غول تکنولوژی کره جنوبی این است تا سال 2025 بیش از نیمی از اسمارتفون‌های تولیدی رده ممتاز آن از طبقه‌بندی تاشو باشند.
 
روه گفت که سامسونگ در ساخت گوشی‌های زد فولد 4 و زد فلیپ 4 بر «کامل کردن» فرمول گوشی‌های تاشو و افزایش کارائی آنها متمرکز بوده است.
 
برای مدل‌های 128 گیگابایتی، قیمت 990 دلاری برای زد فلیپ 4 و 1799 دلاری برای زد فولد 4 تعیین شده است، که، در مقایسه با گوشی‌های همین سری در سال گذشته، اولی کاهش یافته و دومی بدون تغییر مانده است.
 

این مدیر سامسونگ گفت که، با وجود فشاری که این شرکت به خاطر افزایش قیمت مواد خام، مسائل زنجیره تامین و تورم با آنها مواجه است، این قیمت‌ها در جهت رایج و قابل دسترسی شدن گوشی‌های تاشو برای مصرف‌کنندگان تعیین شده‌اند.
 
روه گفت که در مورد این گوشی‌های جدید، این شرکت موجودی خود را برای مقدار مشخصی از قطعات تامین کرده است تا، بر خلاف سال گذشته، امسال مشکلی در زمینه تامین پیش نیاید.
 
روه درباره باور این شرکت به رواج یافتن و جاافتاده شدن گوشی‌های هوشمند تاشو گفت که این هدف با ایجاد یک اکوسیستم حول گوشی‌های هوشمند تاشو به پشتوانه اعتماد و کارائی از سوی مصرف‌کنندگان شکل گرفته است. وی همچنین توضیح داد که این مهمتر از ارقام فروش مطلق است و با مدل‌های زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در سال گذشته آغاز شد و با زد فولد 4 و زد فیلپ 4 ادامه خواهد یافت.
 
این رییس سامسونگ اعلام کرد که با اینکه انتظار می‌رود بازار اسمارتفون در جهان در سال جاری افت کند، ولی تقاضا برای اسمارتفون‌های رده ممتاز همچنان در بازارهای کشورهای پیشرفته در سطحی بالا باقی می‌ماند.
 

منبع ایتنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا