ورزش

آنچلوتی: بازی در رئال برای بازیکنان جدید سخت است

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید بازیکنان جدید فشار بازی برای این تیم را به خوبی حس کرده‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لالیگا به مصاف آلمریا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
رئالی‌ها ابتدا با یک گل از تیم حریف عقب افتادند و تلاش‌های زیاد آنها برای رسیدن به گل مساوی به در بسته خورد تا در نهایت در دقایق پایانی بازی توسط لوکاس واسکز و شوت تماشایی داوید آلابا از روی یک ضربه آزاد موفق شدند با سه امتیاز به خانه برگردند. 
آنچلوتی پس از پایان بازی درباره حضور بازیکنان جدید در ترکیب تیمش گفت:« از نظر من، رودیگر بازی خوبی ارائه کرد. بازیکنان جوان نتوانستند بازی همیشگی را به نمایش بگذارند. آنها به خاطر عملکرد خوبشان در تمرینات به زمین فرستاده شده بودند. اما امروز از نظر احساسی شرایط سختی داشتند چون بازی در رئال برای آنها سخت است. آنها کار اشتباهی انجام ندادند اما می‌توانستند بهتر باشند.»


او با اشاره به اتفاقاتی که در این بازی برای تیمش رخ داد اظهار داشت:« طبیعی بود که همه در زمین شرایط خاصی را تجربه کنند چون ما کار را با یک اشتباه دفاعی برای خودمان دشوار کردیم. این اشتباه تاوان زیادی برای ما داشت. ما تلاش زیادی کردیم، کرنرهای بسیاری زدیم و از وقتی گل زدیم شرایط برایمان بهتر شد.»
این مربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی درباره عدم استفاده از آسنسیو در این دیدار اضافه کرد:« همانطور که گفتم او بازیکن رئال است و تا زمانی که اینجا باشد من روی او حساب خواهم کرد. نباید عملکرد خوب او در فصل گذشته را از یاد برد چون گل‌های زیادی برای ما زد. او بازیکن مهمی است. ما باید تا 31 آگوست صبر کنیم تا ببینیم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.»
سرمربی رئال همچنین درباره ادن هازارد ادامه داد:« من باید درباره پست او فکر کنم. ما باید این را در نظر داشته باشیم که شرایط وینی واقعا خوب است. وقتی هازارد به زمین رفت واقعا بازی خوبی ارائه کرد. او به خوبی تمرین می‌کند و من فکر می‌کنم این فصل فرصت بیشتری برای حضور در میدان خواهد داشت.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا