ورزش

سرمربی تیم هندبال نفت‌وگاز: با چهار جلسه تمرین وارد مسابقات شدیم/ بازیکنانم کم‌تجربه هستند

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گفت: گچساران جزو شهرهای سیاه در بحث شیوع کرونا بود و به همین دلیل سالن‌ها تعطیل شد و با چهار جلسه تمرین در دور دوم رقابت‌های لیگ برتر شرکت کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اصغر نوروزنژاد، سرمربی نفت و گاز گچساران پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس بهبهان در لیگ برتر هندبال اظهار داشت: متاسفانه در این مدت یک هفته بیشتر تمرین نکردیم. گچساران جزو شهرهای سیاه در بحث شیوع کرونا بود و سالن‌ها تعطیل شد و با چهار جلسه تمرین در دور دوم شرکت کردیم.

وی افزود: کاپیتان ما در دور اول مصدوم شد و نتوانست در ادامه تیم ما را همراهی کند. اکثر بچه‌ها نیز کم‌تجربه هستند و همین امر باعث شکست تیم ما برابر پرسپولیس شد.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص سبک مربی‌گری و فریادهای خود در کنار زمین تاکید کرد: تمام بازیکنان از ابتدا کنار من بودند و به سبک کار من عادت کردند و این هم چه خوب و چه بد عادت من شده است.

وی در خصوص آینده این تیم در لیگ گفت: امیدواریم امسال مسابقات را به نحوی به پایان برسانیم و انشالله برای سال آینده وضعیت خوب شود و اگر بودجه ما برگردد، نفت و گاز را جزو سه تیم اول خواهید دید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا