شهرستان ها

۳۱۲ میلیارد ریال قاچاق در استان سمنان کشف شد

سمنان- مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۳۱۲ میلیارد ریال انواع قاچاق در سطح استان کشف و ۵۵۲ نفر نیز در این باره دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن اسلامی‌راد، غروب سه شنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اهتمام مسئولان استان به مقوله قاچاق، بیان کرد: ارزش کالاهای قاچاقی که توسط نیروی انتظامی در شش ماه اول سال ۹۹ در ورودی‌های استان سمنان کشف شده، ۳۱۲ میلیارد ریال است.

وی افزود: در شش ماهه اول امسال ۵۵۲ نفر به دلیل حمل کالای قاچاق در استان سمنان دستگیر شدند و ۵۴۶ پرونده شامل ۲۴۸ پرونده در تعزیرات حکومتی و ۲۹۶ پرونده در دادسراهای عمومی در حال رسیدگی است.

تصویب ۲۶۲ مصوبه علیه قاچاق

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بیان کرد: ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با چهار هزار و ۷۸۸ بازرسی و یک هزار و ۹۹۰ گشت مشترک در شش ماهه اول سال جاری کشف شد.

اسلامی راد با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری ۱۶ مورد کشف کالای قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از سوی اداره کل گمرک استان سمنان کشف شده است، تاکید کرد: در این بازه زمانی ۴۴ جلسه اصلی و کارگروه‌های زیرمجموعه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در استانداری تشکیل شد که این جلسات ۲۶۲ مصوبه داشت.

وی در خاتمه افزود: در نیمه نخست سال جاری ۲۳ جلسه شهرستانی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت شهرستانی در استان برگزار شد که این جلسات هم دارای ۱۵۱ مصوبه بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا