شهرستان ها

ممانعت از ساخت و ساز در حریم رودخانه‌های بیرجند

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه‌ها در اطراف شهر بیرجند داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سیل‌زده بخش مرکزی بیرجند اظهار کرد: ما مسئولان قبل از آنکه یک وظیفه اداری و قانونی داشته باشیم یک سری وظایف اعتقادی و انسانی داریم که در راستای خدمت‌رسانی به مردم باید انجام دهیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم درس مکتب اهل بیت (ع) است، بیان‌کرد: براساس گفته‌های معصومین (ع) خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از امور مردم از دهها حج مستحب بالاتر و والاتر است.

خسروی اسفزار ادامه‌داد: حل مشکلات مردم روستاهای سیل‌زده نیاز به یک سری برنامه‌ها و اقدامات کوتاه مدت و برخی اقدامات بلند مدت داریم.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه در بستر رودخانه‌ها نباید ساخت و سازی صورت گیرد، افزود: اگر در این مسئله با جدیت و طبق یک برنامه‌ریزی دقیق و با هماهنگی ورود پیدا نکنیم در آینده با خسارت‌های فراوانی رو به رو خواهیم شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حل مشکلات روستاهای سیل زده باید به صورت جهادی عمل شود، اظهار کرد: کار جهادی به معنای سرعت بخشیدن و تسریع در انجام کارها است.

خسروی اسفزار یادآور شد: حل برخی از مشکلات نیازمند هماهنگی چندین دستگاه اجرایی دارد که امیدواریم چون همیشه در این زمینه شاهد همکاری بیشتر باشیم.

گفتنی است حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس از روستاهای سیل زده نوفرست، کوج، بهدان، اکبرآباد بازدید و در جریان روند اقدامات انجام شده برای حل مشکلات سیل زدگان قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا