ورزش

رمز قهرمانی یوونتوس در این فصل سری آ از دید آلگری

ماسیمیلیانو آلگری تلاش زیاد و فروتنی را رمز قهرمانی تیمش در این فصل ایتالیا دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا،  یوونتوس بعد از ۷ قهرمانی پیاپی که در سری A به دست آورد در دو فصل اخیر با افت محسوسی مواجه شد و این اینتر و میلان بودند که جام قهرمانی را بالای سر بردند. هواداران یووه امیدوار هستند که در فصل جاری و با خریدهای جدید، تیمشان دوباره به قدرت نخست فوتبال ایتالیا و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس گفت: همیشه انتظار می‌رود یوونتوس به دنبال اسکودتو و قهرمانی باشد، اما اگر موفق‌ترین تیم سری آ بخواهد به قهرمانی برسد باید فروتن باشد و در همه زمینه‌ها تلاش کند.
آلگری سال گذشته برای دومین بار هدایت این باشگاه تورینی را بر عهده گرفت و به دنبال بهبود نتایج فصل گذشته است.
پیروزی ۲ بر صفر مقابل گوادالاخارا و تساوی ۲ بر ۲ با بارسلونا و به دنبال آن شکست ۲ بر صفر از رئال مادرید و باخت تکان دهنده ۴ بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید نتایج بازی‌های دوستانه این تیم قبل از شروع فصل جدید بوده است.
آلگری در آستانه اولین بازی خود در سری آ گفت: باخت بزرگ به اتلتیکو برای ما چیز خوبی بود تا ما را آگاه کند. من پیروزی‌های زیادی در بازی‌های دوستانه داشتم که هیچ فایده‌ای در کل برای تیم نداشته است و باخت در دیدارهای دوستانه در خیلی مواقع از پیروزی موثر تر است. یوونتوس وظیفه دارد برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کند.  امسال ۴-۵ مدعی برای عنوان قهرمانی وجود دارد و ما در بین آن‌ها هستیم. ما باید در سکوت کار کنیم و تیم را از همه نظر بهبود بخشیم.
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ما در هفته اول باید مانند همه بازی‌ها رنج بکشیم. نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم و باید بدانیم همه تیم‌ها برابر یوونتوس انگیزه مضاعف دارند.
 آنخل دی ماریا، گلیسون برمر و پل پوگبا به یوونتوس پیوستند، اما پوگبا در حال حاضر مصدوم شده است. این در حالی است که سایر باشگاه‌های سری A کیفیت خود را بهبود بخشیدند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا