شهرستان ها

اهانت به شهدا دل هر مسلمان انقلابی را به درد می‌آورد

مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: اهانت‌ به شهدای بزرگ و عزیزی که تمام عمر خود را صرف مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام کرده‌اند، دل هر مسلمان انقلابی را به درد می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام احمد مروی در نشست مشورتی دهه پایانی ماه صفر که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهری در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به اهانت اخیر یکی از سران فتنه به شهدای گران‌قدر مدافع حرم، اظهار کرد: این‌گونه اهانت‌ها به شهدای بزرگ و عزیزی که تمام عمر خود را صرف مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام کرده‌اند، دل هر مسلمان انقلابی را به درد می‌آورد.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: ملت غیور ایران قدردان انسان‌های شریفی هستند که دوران نوجوانی، جوانی و شکوفایی زندگی خود را در جبهه‌های دفاع مقدس و حفاظت از اسلام و این آب‌وخاک طی کردند و سپس به بازنشستگی خود را تقلیل ندادند و در عرصه‌های دیگری به مبارزه با دشمنان اسلام و انسانیت پرداختند و با پایمردی و مجاهدت یک جریان فاسد ضد دینی و بشری به نام داعش را از پای درآوردند.

وی مراسم باشکوه تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی را مصداق بارز قدرشناسی ملت ایران از شهدای مدافع حرم دانست و تصریح کرد: حضور مردم و به میدان آمدند اقشار و اصناف مختلف در تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها شهید سلمیانی به‌عنوان نماد جریان مقاومت، مصداق بارزی از سپاس و قدردانی مردم از شهدا و مجاهدان گران‌قدر مدافع حرم بود.

حجت الاسلام مروی بیان کرد: این تشییع باشکوه تنها بزرگداشت شهید سلیمانی نبود، تجلیل از تمامی شهدای مدافعان حرم و شهید همدانی‌ها بود که مردم انصافاً حق مطلب را ادا کردند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: عده‌ای که خداوند بر دل‌هایشان مهر زده از درک حقیقت عاجز هستند، لذا شهدای عزیز و گران‌قدری که امنیت، عزت، عظمت و اقتدار منطقه‌ای کشور ما از برکت خون این بزرگواران است را مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی افزود: انسان به حال افرادی که چنین اظهارنظرهایی می‌کنند غصه می‌خورد که تا چه حد گرفتار سقوط، انحطاط، گمراهی و ظلمت شده‌اند.

حجت الاسلام مروی همچنین با اشاره به مظلومیت فرزندان رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: متأسفانه عده‌ای به هر مناسبتی تهمت و حرف‌های بی‌ربطی برای فرزندان رهبر معظم انقلاب درست می‌کنند؛ اهداف سو اشخاصی که چنین تهمت‌هایی می‌زنند مشخص است، بنده با اطمینان و اطلاع عرض می‌کنم، هیچ‌کدام از فرزندان رهبری معظم انقلاب منزل شخصی ندارند، حال اینکه اشخاصی که از حیث درجه علمی و تحصیلات مشابه آن‌ها هستند به‌مراتب از شرایط و امکانات بهتری در زندگی برخوردارند، بنده بااطلاع و در حرم امام رضا (ع) عرض می‌کنم که فرزندان رهبری معظم انقلاب در حداقل وضعیت زندگی طلبگی به سر می‌برند و تهمت‌های عده‌ای به ایشان نوعی عقده‌گشایی با اهداف شوم است، اگرچه که این هجمه‌ها پاداش فرزندان رهبری را نزد خداوند بیشتر می‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این قبیل رفتارهای غیراخلاقی را محکوم می‌کنیم و متأسف هستیم برای افرادی که این‌گونه در سراشیبی سقوط افتاده‌اند و ظاهراً بنا نیز ندارند که از خواب بیدار شوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا