شهرستان ها

فعالیت‌های فرهنگی موکب‌داران اربعین حسینی گسترش یابد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تداوم خدمات‌دهی موکب‌ها تا چند روز پس از اربعین گفت: فعالیت‌های فرهنگی موکب‌داران اربعین گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در همایش مشترک مسئولان توسعه و بازسازی عتبات عالیات و مدیران اجرایی موکب‌های اربعین حسینی استان بوشهر اظهار داشت: اینکه کسی بتواند در عرصه خدمت به دوست‌داران اهل بیت خدمتی کند، یک توفیق بزرگ است.

وی با اشاره به اهمیت خدمت در موکب‌های اربعین حسینی خاطرنشان کرد: مقام و جایگاه خادمان در موکب اربعین حسینی بسیار بالا و با ارزش است و باید قدردان این موقعیت باشیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هر سال بر عزت صاحبان موکب اربعین حسینی افزوده می‌شود افزود: برنامه فرهنگی در کنار خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی از اهمیت زیادی برخوردار است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر تداوم و استمرار خدمات فرهنگی موکب‌داران اربعین حسینی در طول سال اضافه کرد: در خدمات‌دهی به زائران باید توجه ویژه‌ای به ترویج فرهنگ حسینی صورت گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار توجه به مشارکت مردم عراق در خدمات‌رسانی موکب‌های استان بوشهر به زائران اربعین حسینی شد و بیان کرد: یکی از اهداف دشمنان فاصله انداختن میان مردم ایران و عراق است.

وی با بیان اینکه موکب‌داران زائران اربعین حسینی باید پیوند مردم دو کشور ایران و عراق را در ابعاد گوناگون قوی‌تر کنند ادامه داد: خدمات فرهنگی موکب‌ها و اجرا برنامه‌ها در حوزه‌های دینی، مذهبی و هنری یکی از ضروریات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تداوم خدمات‌دهی موکب‌ها تا چند روز پس از اربعین گفت: از طریق موکب‌های اربعین حسینی باید عظمت حسینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا