بین الملل

شیخ ماهر حمود: امام خامنه‌ای رهبری تاریخی است


شیخ ماهر حمود دبیرکل«اتحادیه علمای مقاومت» در یک مصاحبه اعلام کرد، امام خامنه‌ای رهبری تاریخی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «ماهر حمود» دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت که در لبنام حضور دارد،‌ امروز (پنجشنبه) در گفت‌و‌گو با رادیو «النور» درباره انقلاب اسلامی ایران صحبت کرد.

شیخ ماهر حمود در گفت‌و‌گو با برنامه «السیاسه الیوم» گفت: «امام خامنه‌ای رهبری تاریخی است که تک‌تک کلمات و مواضعش ثبت می‌شود. خداوند پس از ارتحال امام خمینی (ره) تداوم این مسیر را مقدر کرد».

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت اضافه کرد: «امام خمینی نظر من را هنگام پیروزی انقلاب جلب کرد. آنچه از او نقل می‌شود، قابل‌توجه و دلگرم‌کننده است. او یک رهبر اسلامی ضد آمریکا و اسرائیل بود».

وی همچنین گفت: «سازگاری میان مذاهب اسلامی مکمل عمل اسلامی است».

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت دی‌ماه نیز در گفت‌و‌گویی اختصاصی با خبرگزاری فارس بر نقش مهم سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تأکید و تصریح کرده بود که «حاج قاسم سلیمانی، ایده وحدت اسلامی را در چند بعد، عینیت بخشیده است».

شیخ حمود بیان کرده بود که سردار سلمانی قدس را در رأس اولویت‌های خود قرار داده بود. او گفته بود: «وی در واقع فرمانده نیروی سپاه قدس بود؛ یعنی طرفی که مسئول پیگیری مسئله قدس است. قدس نیز، نزد ایران، مسئله‌ای است که بر تمامی مسائل مقدم است».

وی همچنین تأکید کرده بود در باب صداقت سران ایران درباره حمایت از مسئله فلسطین نیز باید به این مسئله اشاره کرد که تهران، بیشترین بودجه را برای سپاه قدس در نظر گرفت و مهمترین جوانان و قدرت‌های مبارزاتی خود را برای آن هزینه می‌کند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا