شهرستان ها

بهره گیری از ظرفیت جوانان خلاق راه برون رفت از مشکلات است

ساری- فرمانده سپاه کربلا راه برون رفت از برخی از مشکلات را بهره گیری از ظرفیت جوانان خلاق و تکنولوژی روز جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از شرکت‌های فناور از باورمندی‌ها و تلاش‌های دغدغه مندانه جوانان با اراده این شرکت قدردانی کرد و گفت: بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه درعرصه های مختلف راه برون از مشکلات است.

سردار مسلمی با اشاره به شعار سال و حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان و نیز جوانان متعهد و مبتکر ایران اسلامی گفت: این بکی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه نرم افزار و طراحی نرم افزاری‌های کاربردی در سطح کشور بوده که در نوع خود بی نظیر است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که جوانان نخبه و علاقمند به خدمت صادقانه به مردم و انقلاب در این شرکت گرد هم جمع شدند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند، افزود: این شرکت توفیقات بسیار خوبی در حوزه تولیدات نرم افزاری داشته است.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات این شرکت گفت: بخشی از خدمات این شرکت در حوزه رونق اقتصادی و بحران‌ها است که جا دارد مسئولان به این جوانان و این چنین شرکت‌های دانش بنیانی توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا راه برون رفت از برخی مشکلات را استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و بهره گیری از تکنولوژی روز جامعه و دنیا دانست و افزود: مجموعه سپاه به عنوان نهاد مردمی در کنار مردم، دغدغه مشکلات مردم را دارد که با حمایت و بهره گیری از این شرکت‌های دانش بنیان، به رفع مشکلات در استان می‌پردازد.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه حمایت از جوانان در عرصه‌های مختلف می‌تواند حلال مشکلات باشد، خاطرنشان کرد: بخشی دیگر از خدمات این شرکت در حوزه نرم افزاری مبارزه با فساد، رفع فساد و از بین بردن زمینه‌های فساد در جامعه با ارائه خدمات آسان و رایگان است.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: باید بیش از گذشته باید به این شرکت‌های دانش بنیان، جوانان انقلابی و همیشه در صحنه شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا