ورزش

واکنش سیمئونه به احتمال جذب رونالدو

فکرم مشغول چیز دیگری است؛

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، احتمال جذب کریستیانو رونالدو، در فصل تابستان را را تلویحا کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد، تمایلی به ماندن در این باشگاه ندارد و اوضاع نابسامان شیاطین سرخ باعث شده این بازیکن پرافتخار تنها بعد از یک سال به دنبال ترک اولدترافورد باشد. اما جالب اینجاست در هفته های اخیر هیچ تیم بزرگی برای توافق با رونالدو اقدام نکرده و به همین دلیل به نظر می رسد این بازیکن در نهایت چاره ای جز ماندن در تیم فعلی اش ندارد.

اما از اتلتیکومادرید نیز به عنوان یکی از مشترین احتمالی کریستیانو رونالدو نام برده شده و ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن با این باشگاه اسپانیایی نیز وارد مذاکره شده است. البته به نظر می رسد رختکن و هواداران اتلتیکو تمایلی به حضور این ستاره پرتغالی در باشگاه ندارد و دستمزد بالای رونالدو، این انتقال را دشوار می سازد. دیگو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکوس نیز در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جذب کریستیانو رونالدو، مدعی شد فعلا فکرس مشغول بازی بعدی اتلتیکو برابر ختافه است.

دیگو سیمئونه در مورد شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکومادرید گفت: “طبیعی است در پنجره تابستانی اخباری جنجال‌ و پیچ‌وخم‌هایی برای انتقال یک بازیکن در یک تیم یا تیم دیگر وجود دارد و این بخشی از چیزی است که باید روی آن کار کنیم. اما اگر نظر من را می خواهید، در حال حاضر فقط به بازی تیمم برابر ختافه فکر می کنم و ذهنم مشغول بازیکنانی است که در حال حاضر در رخنکن اتلتیکومادرید حضور دارد. تنها چیزی که برای من اهمیت دارد و نگرانم می کند، همین است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا