ورزش

استقلال چنگی به دل نزد/ «ساپینتو» بازی با ملوان را شبیه‌سازی کند

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

پیشکسوت فوتبال استقلال با بیان اینکه عملکرد این تیم در هفته اول برابر سپاهان چنگی به دل نزده است، گفت: به نظرم استقلال به یک هافبک بازیساز نیاز دارد تا مهاجمانش را تغذیه کند.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکست استقلال در هفته اول لیگ بیست و دوم برابر سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در هفته اول لیگ بودیم تا حدودی تیم‌ها هنوز شرایط مطلوبی پیدا نکرده بودند. معمولاً از هفته سوم به بعد می‌توانیم تیم‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم. اما همیشه در هفته اول برد می‌تواند سرنوشت ساز باشد. تیم‌ها به دنبال این هستند تا بتوانند شروع لیگ را با پیروزی آغاز کنند که متأسفانه استقلال به این مهم دست پیدا نکرد و در اولین دیدار سه امتیاز را از دست داد.

وی افزود: صادقانه بگویم با بازی‌ای که از استقلال دیدم، این تیم چنگی به دل نزد. با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان از فصل پیش در زمین حضور داشتند، انتظار بیشتری از این تیم می‌رفت اما متأسفانه آبی‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

کارشناس فوتبال گفت: به اعتقاد من مشکل استقلال بحث هماهنگی نبود. بازیکنان بعد از گذشت یک سال به خوبی همدیگر را می‌شناختند. البته شاید نفرات جدید در این شرایط نبودند اما کسانی که فصل پیش را با هم بازی کرده بودند، هماهنگی خوبی داشتند. به اعتقاد من مشکل این بازی این بود که استقلال بازیکنانش را در پست‌های تخصصی قرار نداده بود و بازیکنان دچار یک سردرگمی در زمین بودند. یامگا یکی از همین بازیکنان بود. فصل پیش فوق العاده بود اما به خاطر تغییر پستش نتوانست بازی همیشگی خود را ارائه دهد. مهدی پور و زبیر نیک نفس نتوانستند شرایط خوبی داشته باشند و ما بیشتر شاهد این بودیم که مدافعان به دنبال بازی مستقیم بودند تا بتوانند از این طریق گل بزنند.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از نبود یک هافبک خلاق و طراح در استقلال اظهار داشت: استقلال به یک بازیساز نیاز دارد که بتواند مهاجمان را تغذیه کند. در دیدار استقلال برابر سپاهان، شهباززاده ۱۰ بار هم توپ به پایش نخورد چون کسی نبود او را تغذیه کند. امیدوارم کادر فنی استقلال این ضعف‌ها را دیده باشد تا بتواند هر چه زودتر آنها را برطرف و تیم را آماده دیدار با ملوان انزلی در هفته دوم لیگ کند.

ورمزیار در مورد دیدار روز پنج شنبه استقلال برابر ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: بازی سختی برای استقلال در پیش است. ملوان بعد از دو سال غیبت در لیگ برتر نمی‌خواهد به راحتی امتیاز از دست بدهد. البته مشکل اصلی این بازی، زمین بی کیفیت ورزشگاه است که می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود. به اعتقاد من اگر کادر فنی می‌خواهد بازی خوبی در انزلی انجام دهد، باید تا آخر هفته شبیه سازی کند تا بازیکنان با شرایط زمین انزلی بیشتر آشنا شوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا