اقتصاد

هواپیماهای رژیم صهیونیستی پس از 15 سال دوباره به فرودگاه‌های ترکیه می‌آیند


یک مقام صهیونیست اعلام کرد که مذاکراتی با ترکیه در حال انجام است و طی هفته‌های آینده دوباره شاهد فرود هواپیماهای رژیم صهیونیستی در فرودگاه‌های ترکیه پس از 15 سال وقفه خواهیم بود.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از وای‌نت، یک مقامرژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در حال مذاکره با ترکیه است و طی هفته‌های آینده دوباره پای هواپیماهای شرکت‌های اسرائیلی به فرودگاه‌های ترکیه پس از 15 سال وقفه از سر گرفته باز خواهد شد.

وی گفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که ماه گذشته میلادی بود که رژیم صهیونیستی و ترکیه یک توافق دوجانبه در حوزه هوانوردی امضا کردند و حالا در حال کار روی جزئیات این توافق برای فراهم کردن شرایط برای حضور هواپیماهای شرکت‌های هوایی صهیونیست در فرودگاه‌های ترکیه هستند.

اختلافات بر سر مسائل امنیتی موجب شده تا طی 15 سال گذشته پروازهای رژیم صهیونیستی نتوانند در خطوط هوایی با مبدأ یا مقصد ترکیه فعالیت کنند.

از سال 2007 به بعد پروازهای بین ترکیه و سرزمین‌های اشغالی فقط توسط شرکت‌های ترک انجام می‌شد که این مسئله مدت‌ها مورد اعتراض شرکت‌های هواپیمایی رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                                      


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا