ورزش

مسابقات کشتی جوانان جهان| یاری طلایی شد، جوان و آقایی برنز گرفتند


۳ آزادکار جوان کشورمان در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، از ساعت 19:30 امروز در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته اند. در مسابقات امشب، سبحان یلری طلا، محمد آقایی و محمدنژاد جوان برنز گرفتند. 

نتایج به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سیمون پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 5 مغلوب جوری وولک از آمریکا شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

محمدنژاد جوان در این گروه با نتیجه 11 بر صفر  عزیزبک نایموف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل لوکا گوینجیلیا از گرجستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 70 کیلوگرم حسین محمد آقایی در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 بگیجان کولداشیف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 14 بر 4 مارسل ناگی از مجارستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 7 مغلوب میشل مسنبرینک از آمریکا شد و با توجه حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی، نماینده کشورمان به گروه بازنده ها رفت.

محمدآقایی در این گروه مقابل کانات کریمبکوف از قرقیزستان با نتیجه 12 بر 2 به برتری دست یافت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 5 بر 2 از سد هایک پاپیکیان از ارمنستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 79 کیلوگرم سبحان یاری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 6 بر 1 از سد برایدیو تامپسون از آمریکا گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر اویج بکایر از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 6 از سد اوتاری آدیشویلی از گرجستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. یاری در این دیدار با نتیجه 5 بر صفر موشق مکرتچیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا