بین الملل

گروه‌های مبارز فلسطین بر ادامه یکپارچه مبارزه تاکید کردند

گروه‌های مبارز فلسطینی در بیانیه مشترکی تاکید کردند مقاومت در میدان ثابت کرده است که یکدست و یکپارچه است و این یکپارچگی را در تمام صحنه‌ها حفظ کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گروه‌های مبارز فلسطینی در بیانیه مشترک مطبوعاتی که در پایان نشست دوره‌ای خود در غزه صادر کردند بر توانمندی مقاومت در خنثی کردن تلاش‌های رژیم صهیونیستی جهت ایجاد تفرقه بین مقاومت و ملت فلسطین تاکید کردند.

در این بیانیه دشمن اشغالگر مسئول کامل جنایات مرتکب شده در حق ملت فلسطین معرفی شده و تاکید شد مقاومت به وظیفه خود برای مقابله با اشغالگران و مقابله با جنایاتش علیه ملت فلسطین عمل می‌کند.

در بخش دیگری از بیانیه بر پشتیبانی از اسرای که دست به اعتصاب غذا زده‌اند و در راس آنها خلیل عواوده که به دلیل اثرات اعتصاب طولانی مدت با خطر جسمی ‌شدیدی مواجه است، تاکید شد.

گروه‌های مبارز فلسطینی اعلام کردند، مسئله اسرا یکی از اصول ثابت ملت ما و مقاومت است پس ما از آنها حمایت و پشتیبانی کرده و با تمام توان به آنها یاری می‌رسانیم، زیرا این وظیفه شرعی، ملی و اخلاقی ما محسوب می‌شود.

گروه‌های مبارزه فلسطین مقاومت انجام گرفته در غزه و کرانه باختری که به مقابله با تجاوز دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین پرداختند را مورد ستایش قرار داده و تاکید کرد، این مقاومت توانست به دشمن صهیونیست درسی فراموش ناشدندی را در ارتباط صحنه‌های مقاومت از طریق همپوشانی میدانی بدهد.

در پایان بیانیه نیز از امت اسلامی خواسته شده است تا به مسئولیت‌های خود در دفاع از قدس و مسجد الاقصی و یاری رساندن به ملت فلسطین و مسئله عادلانه‌اش تا زوال اشغالگری عمل کنند.

انتهای پیام/*

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا