ورزش

عبادی‌پور: این تمام توان تیم ملی ایران نبود

اوکراین تیمی قابل احترام است؛

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران اوکراین را تیمی قابل احترام و جنگنده تلقی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز رقابت‌های واگنر امروز در یک بازی دوستانه به مصاف اوکراین رفت و یک شکست غیر منتظره را برابر حریف خود متحمل شد. البته ماهیت مسابقات دوستانه همین است است و باید از آن ها به منظور رفع نواقص جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان استفاده کرد.

میلاد عبادی پور بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی بدی نبود. برای این بازی حدود 5 ساعت در راه بودیم و کمی خسته شدیم، اما با این حال بازی خوبی بود. با وجود اینکه نتیجه را واگذار کردیم اما از خودمان و عملکردمان رضایت داریم. برای نخستین بار بود که در این سالن بازی می کردیم و از طرفی خستگی راه را هم داشتیم. با تمام این شرایط بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و رفته رفته خود را برای حضور در جام واگنر آماده می‌کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درخصوص شرایط تیم اوکراین گفت: اوکراین تیم قابل احترامی است و تا لحظه آخر جنگید. تمام تیم‌هایی که چنین شرایطی دارند کار را برای حریفان سخت می‌کنند. امروز هرچه در توان داشتیم به کار گرفتیم، اما این تمام توان اصلی تیم ایران نبود. ورزش همین است؛ گاهی برنده هستیم و گاهی هم می‌بازیم. هر تیمی که بیشتر تلاش کند، می‌تواند برنده بازی باشد.

عبادی‌پور درمورد میزان شناخت از تیم اوکراین، گفت: شناخت کاملی از تیم حریف نداشتیم. چند بازیکن اوکراین را در لیگ ایتالیا و لهستان دیده بودم و می‌دانستم که بازیکنان حرفه‌ای و باتجربه ای دارد.

تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در رقابت‌های جام واگنر و قهرمانی جهان در شهر کراکوف مستقر است، عصر امروز از ساعت 17 به وقت محلی در دیداری تدارکاتی مقابل اوکراین قرار گرفت.

در این مسابقه که در سالن مُسیر شهر رادوم برگزار شد، شاگردان بهروز عطایی با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای 29 بر 27، 26 بر 28، 37 بر 35 و 25 بر 19 نتیجه را به حریف واگذار کردند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا