ورزش

تشریح برنامه‌های تیم ملی/ اعلام زمان بازی‌های شاگردان اسکوچیچ برابر تیم امید، اروگوئه و سنگال


مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی در مورد برنامه بازی‌های دوستانه شاگردان اسکوچیچ در اردوهای پیش‌رو ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار  ورزشی خبرگزاری فارس، حمید استیلی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: دو روز قبل همراه با میرشاد ماجدی جلسه‌ای با اسکوچیچ داشتیم که فوق‌العاده خوب بود. در مورد برنامه‌های آینده و اردوهای پیش‌روی تیم ملی صحبت کردیم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی وضعیت خوبی داشته باشد. مشکلاتی که از قبل داشتیم  همه را کنار گذاشتیم.

وی در مورد  اینکه آیا مشکلات تیم ملی آسیب‌شناسی شد، پاسخ داد: صددرصد آسیب‌شناسی شد. من و میرشاد ماجدی مشکلات را پیدا کردیم و ان‌شاءالله در اردوهای بعدی چنین مسائلی نخواهیم داشت. البته مستلزم حمایت رسانه‌ها و پیشکسوتان هم هستیم. چیزی که برای ما و تمام تیم‌های دیگر در آستانه جام جهانی مهم است داشتن آرامش است زیرا این موضوع کمک می‌کند شرایط تیم ملی روز به روز بهتر شود. امیدواریم آرامش حاکم شود تا بچه‌ها بتوانند سه بازی دوستانه خوب انجام بدهند.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا برگزاری دیدار با سنگال و اروگوئه قطعی شد، توضیح داد: قرار است اردوی سپتامبر (شهریور) خود را از 20 یا 21 این ماه آغاز کنیم. طبق صحبتی که با اسکوچیچ داشتیم او می‌خواست مسابقات لیگ 19 شهریور تمام شود اما در نهایت لیگ بیستم تمام خواهد شد. با سهیل مهدی نیز هماهنگ کرده و طبق برنامه‌ای که دادیم لیگ برتر تا بیستم برگزار می‌شود و بیست و یکم اردوی ما با حضور نفرات داخلی آغاز خواهد شد.

استیلی ادامه داد: اسکوچیچ درخواست کرده بود 26 شهریور یک بازی تدارکاتی داشته باشیم طبق صحبتی که امروز با مهدی مهدوی‌کیا داشتم امیدوارم بتوانیم یک بازی دوستانه خوب با تیم ملی امید انجام بدهیم 27 شهریور نیز به سمت اتریش پرواز خواهیم کرد. از 28 شهریور فیفادی آغاز خواهد شد و بچه‌های لژیونر نیز از آن تاریخ به جمع ما اضافه خواهند شد. اولین بازی خود را برای اول مهر تدارک دیده‌ایم که ان‌شاءالله تا چند روز آینده قرارداد آن امضا خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا قرار است اولین بازی تیم ملی برابر سنگال برگزار شود، عنوان کرد: سنگال بازی دوم ما است که قرار است پنجم مهر برگزار شود. قرارداد این مسابقه امضا و قطعی شده است بازی هم در اتریش برگزار خواهد شد دیدار اول ما نیز در همین کشور و اول مهر برگزار خواهد شد که ظرف یک تا دو روز آینده قرارداد آن نیز امضا می‌شود.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان  در خصوص اینکه آیا در قرارداد ذکر شده با حریفان تیم ملی باید با نفرات اصلی خود به مصاف ایران بیایند، اظهار داشت: این موضوع در تمام قراردادها هست بازی‌ها هم در فیفادی برگزار می‌شود و تیم‌ها با تمام نفرات خود به مصاف ایران می‌آیند با دو تیم بازی داریم که در جام جهانی حضور دارند و قطعاً مسابقات خوب قوی تدارکاتی برای ما خواهد شد که محک خوبی برای بازیکنان است.

استیلی در مورد آخرین وضعیت امضای قرارداد با فدراسیون اروگوئه خاطرنشان کرد: این مسابقه نیز در مراحل پایانی است. قرار نبود در این خصوص صحبت کنیم اما دیگر همه می‌دانند شاید مردم ندانند با وجود اینکه قرار است پول بدهیم برای امضای بازی‌های دوستانه با چه مشکلات زیادی مواجه هستیم. به دلیل تحریم‌ها تیم‌ها نمی‌توانند مستقیم از ما پول بگیرند و مشکلات برای تیم ملی خیلی زیاد است شاید انتخاب حریفان تدارکاتی برای تیم‌های دیگر آسان‌تر باشد اما برای ما سخت است.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبر تصریح کرد: ان‌شاءالله قرارداد بازی با اروگوئه قطعی شود تا یکم مهر به مصاف این تیم برویم. البته قرارداد دو بازی مقداری تفاوت دارد و با زحمات روابط بین‌الملل و خانم اسدی این قراردادها را امضا می‌کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا تیم ملی در این اردو سومین بازی دوستانه را نیز برگزار می‌کند، گفت: قرار بود یک بازی نیز روز اول فیفادی برگزار کنیم که با توجه به مخالفت اسکوچیچ او اعلام کرد فشار زیادی به تیم می‌آید و همان دو مسابقه کافی است.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص جزئیات ورود کاپ جام جهانی به ایران توضیح داد: قرار است این کاپ 10 شهریور وارد پایتخت کشورمان شود. طبق صحبتی که با شهرداری تهران داشتیم قرار است در برج میلاد که نماد تهران است در معرض دید عموم قرار بگیرد. از مسیر فرودگاه امام خمینی تا برج میلاد برنامه‌ریزی انجام شده تا مردم از این کاپ دیدن کنند.

وی در مورد اینکه آیا کاسیاس و کاکا نیز قرار است همراه با این کاپ به ایران بیاند، گفت: طبق نامه‌ای که به ما زده‌اند قرار است سه عضو فیفا به کشورمان بیایند. پروتکل‌ها در این زمینه باید رعایت شود اما خبری از کاسیاس و کاکا نیست. 

استیلی درباره آخرین وضعیت وحید امیری عنوان کرد: امیری روز به روز بهتر می‌شود ان‌شاءالله بتواند در اردوی شهریور ما حضور داشته باشد. هر تیمی آرزو دارد بازیکنی مثل وحید امیری و سایر نفرات ما را داشته باشد زیرا امیری مهره فوق‌العاده تأثیرگذاری است.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا