شهرستان ها

لزوم تشدید برخورد با قاچاقچیان سوخت در مرزهای کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از لزوم تشدید برخورد با قاچاقچیان سوخت در مرزهای کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پورهاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه که در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: حتماً موضوع قاچاق سوخت توسط کامیون‌ها در مرز باید چاره‌اندیشی و برخورد جدی صورت بگیرد.

وی همچنین در خصوص قاچاق دام لزوم دقت نظر بیشتر مسئولین شهرستان‌های مرزی را خواستار شد و افزود: دستگاه‌های کاشف در خصوص مبارزه با قاچاق احشام و دام دقت نظر لازم را داشته باشند که مردم متضرر نشوند.

پورهاشمی قاچاق آرد را از معضلات بزرگ کشور دانست و گفت: باید با خاطیان در این عرصه برخورد قضائی جدی در همه سطوح انجام شود و با سرمنشاهای آن چه کارخانجات آرد و چه نانوایی‌های متخلف برخورد شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به ادامه تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای احیای مرز خسروی، تاکید کرد: دشمن معاند و کشورهای استکباری به دنبال متروکه شدن قرارداد مربوط به مرز خسروی هستنداما نخواهیم گذاشت که این مرز مسدود شود آنچنان که پای آن خون دادیم و امروز هم با تمام توان به دنبال پویایی و بازگشایی دائمی این مرز هستیم.

گفتنی است، دستورکار پایانی این نشست قرائت حکم رئیس حوزه هنری کرمانشاه به عنوان رئیس جدید کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه به امضای استاندار کرمانشاه بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا