ورزش

فروردین: تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک به نفع ورزش نیست و آسیب‌زا است/ طبق وظیفه قانونی‌مان پیگیری می‌کنیم

رئیس فراکسیون ورزش مجلس، تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک را به نفع ورزش کشور نمی‌داند.

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک که طی روزها و هفته‌های اخیر مطرح می‌شود، اظهار داشت: واقعاً اگر چنین قصد و نیتی وجود داشته باشد، این اتفاق به ورزش کشور آسیب می‌زند و دیگر نمی‌توانیم شاهد آن انتظاری باشیم که مردم و جامعه ورزش از کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی و همچنین المپیک 2024 پاریس دارند.

وی ادامه داد: المپیک آینده خاص است، چرا که برخلاف دوره‌های قبلی فقط سه سال برای آماده‌سازی ورزشکاران و رسیدن به موفقیت زمان وجود داشته است. همین مسئله نیز حساسیت کار را دوچندان می‌کند. در چنین شرایطی اگر انتخابات کمیته هم به تعویق بیفتد، برنامه‌های این کمیته با اخلال مواجه می‌شود که این اصلاً خوب نیست.

فروردین در پاسخ به این سوال که «به عنوان نماینده یک نهاد نظارتی در کشور و در صورت تعویق انتخابات، آیا با نهادهای اصلی ورزش برخورد صورت خواهد گرفت یا خیر؟» گفت: اگر بخواهیم با قوه قهریه برخورد کنیم، این اتفاق شایسته جایگاه افراد نیست و شکل خوبی ندارد. البته برحسب وظیفه قانونی‌مان، از پیگیری این مسئله کوتاه نمی‌آییم. این اتفاق نه از طرف من، بلکه از طرف سایر نمایندگان مجلس نیز پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا