بین الملل

روسیه دست داشتن در انفجار ایروان را تکذیب کرد

در یادداشت اعتراضی به وزارت خارجه ارمنستان اعلام شد؛

سفارت روسیه در ایروان اتهامات مطرح شده علیه این کشور در خصوص دست داشتن در انفجار اخیر در یک مرکز تجاری در پایتخت ارمنستان را به شدت رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ترند، روسیه هر گونه نقش داشتن در انفجار اخیر در ایروان پایتخت ارمنستان را رد کرد.

دفتر مطبوعاتی نمایندگی دیپلماتیک روسیه اعلام کرد که سفارت روسیه در ارمنستان یادداشتی را به وزارت خارجه ارمنستان ارسال کرده و در آن مراتب اعتراض خود را به اتهامات واهی علیه این کشور در خصوص دست داشتن در انفجار در بازار عمده فروشی سورمالو در ایروان اعلام کرده است.

ترند به نقل از خبرگزاری روسی تاس گزارش داد که در یادداشت اعتراضی سفارت روسیه آمده است: ما از جعلیات بدبینانه منتشر شده در رسانه های محلی، که دربرگیرنده اتهامات دروغین علیه نهادهای روسی، در خصوص دخالت در فاجعه ای که در 14 اوت سال جاری در مرکز تجاری سورمالو رخ داد، خشمگین هستیم.

وزارت فوریت‌های اضطراری کشور ارمنستان مروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اثر وقوع انفجاری که امروز در یک مرکز خرید در شهر ایروان روی داد، تا کنون ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.در بیانیه صادره از سوی وزارت فوریت‌های اضطراری ارمنستان در این خصوص آمده است: تاکنون ۵۷ زخمی این حادثه به بیمارستان‌های پایتخت انتقال داده شده‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا