شهرستان ها

آینده نظام سلامت دشتستان با افتتاح پروژه‌های درمانی تغییر می‌کند

بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از مراکز درمانی، آینده نظام سلامت در دشتستان تغییر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های درمانی شهرستان دشتستان افزود: در سلسله بازدیدهایی که در دستور کار وزارت بهداشت در سراسر کشور قرار دارد، ما در خدمت مردم شهرستان دشتستان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: پروژه‌های حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تحت کنترل و به‌صورت منظم در حال احداث و پیشرفت هستند.

وی تصریح کرد: چند پروژه بزرگ درمانی در شهرستان دشتستان در حال احداث و یا رو به اتمام است که یکی از پروژه‌های اولویت‌دار ما در این شهرستان، توسعه بخش اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان است و در منابع آن را از اعتبارات استانی و وزارتی قرار دهیم تا بتوانیم توسعه اورژانس را به‌سرعت انجام دهیم، توسعه‌ای که می‌تواند وضعیت بیمارستان را از حالت فعلی و بخش اورژانس دچار اشکال است، برطرف کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: پروژه اولویت دیگر در دشتستان، پروژه پانسیون پزشکان متخصص بیمارستان شهید گنجی برازجان است که از منابع وزارتی و همچنین کمک مسئولیت‌های اجتماعی سایر بخش‌های استانی باید اعتبارات آن تأمین شود تا به اتمام برسد.

رحیمی تأکید کرد: بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی ۱۷ شهریور برازجان از پروژه‌های ملی و در یک موقعیت خاص و همچنین در محل استراتژیک شهر برازجان در حال ساخت است که اعتبار این پروژه از محل منابع مولدسازی درون استانی و همچنین وزارت بهداشت باید تأمین شود و کمک بزرگی به افزایش سرانه تخت در استان می‌کند.

وی گفت: پروژه کلینیک تخصصی ویژه شهر برازجان از آخرین کلینیک‌های ویژه‌ای هستند که در کشور افتتاح می‌شوند و این کلینیک می‌تواند بار زیادی از مسائل تخصصی و سرپایی کم کند و همچنین بار مراجعات را بر روی بیمارستان کاهش دهد.

وی بابیان اینکه، اصرار داریم که این پروژه در حداقل‌ترین زمان ممکن در هفته‌ها یا ماه‌های دیگر با منابع وزارتی و استانی تجهیز شود، گفت: قطعاً با هماهنگی‌های بین بخشی، کمک‌های سایر دستگاه‌ها و تلاش نماینده مردم دشتستان این پروژه هر چه سریع‌تر افتتاح به بهره‌برداری برسد.

رحیمی بیان کرد: نماینده مردم دشتستان پیگیری‌های ویژه‌ای برای احداث و تجهیز این پروژه‌ها دارند و همچنین حمایت خوبی که فرماندار دشتستان از حوزه سلامت شهرستان دارند، برخی از این پروژه‌ها افتتاح خواهد شد.

آینده نظام سلامت دشتستان با افتتاح پروژه‌های درمانی تغییر می‌کند

وی با تشکر و قدردانی از تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این تیم مدیریتی با یک انگیزه بسیار خوبی تلاش می‌کنند که پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به اتمام و بعد از تجهیز، افتتاح و به بهره داری برسند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه از مرکز خدمات جامع سلامت شهر آبپخش، توسعه بخش اورژانس بیمارستان شهید گنجی، پانسیون پزشکان متخصص، کلینیک تخصصی ویژه برازجان و بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی ۱۷ شهریور برازجان بازدید کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا