ورزش

نقشه فرانسوی برای سرقت گزینه بارسا

بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی باشگاه PSG بعد از ناامید شدن بارسلونا از جذب برناردو سیلوا پیشنهادی به منچسترسیتی ارائه داده است.

به گزارش ورزش سه، درحالیکه در روزهای اخیر به نظر می‌رسید مقصد بعدی برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی بارسلونا خواهد بود اما در نهایت دو باشگاه بر سر انتقال او به نتیجه نرسیدند. اما حالا رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند پاری سن ژرمن در آخرین لحظه قصد ربودن برناردو را دارد و به واسطه لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی‌اش، پیشنهادی به منچسترسیتی ارائه کرده است.

بر اساس این ادعاها مبلغ پیشنهادی PSG به منچسترسیتی 70 میلیون یورو است. با اینکه پاری سن ژرمن امسال تابستان چهار هافبک جذب کرده اما کریستوف گالتیه همچان معتقد است که در این پست نیاز به بازیکنان بیشتری دارد.

دیروز برخی رسانه‌های فرانسوی شایعه تلاش پاری سن ژرمن برای جذب برناردو سیلوا را مطرح کردند و امروز روزنامه انگلیسی تایمز با تایید این شایعات گفت که تلاش PSG جدی است. این روزنامه اعلام کرد پیشنهاد 70 میلیون یورویی پاریسی‌ها به دفتر سیتی رسیده است. به نظر می‌رسد فروش تیلو کرر توسط PSG دست باشگاه را برای هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات بازتر کرده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا