ورزش

تقی‌پور: آب و هوای هرمزگان بازی را برای بازیکنانم سخت کرد/ شروع خوبی داشتیم


سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: هفته گذشته مقابل صنایع هرمزگان و دمای 50 درجه این استان فشار زیادی بر بازیکنانم وارد شد .

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی 5 بر 3 مس سونگون ورزقان مقابل قند کاترین آمل اظهار داشت: امروز بازی را خوب شروع کردیم و یک خسته نباشید به بازیکنان هر دو تیم می گویم البته و با توجه هفته گذشته در مقابل صنایع هرمزگان و دمای 50 درجه  این استان فشار زیادی بر بازیکنانم وارد شد و این فشار امروز بازی را برای ما سخت کرد.

وی افزود: در بازی با هرمزگان بازیکنانم با توجه به سختی و شرایط آب و هوا و سالن برگزاری مسابقه سنگ تمام گذاشتند. البته در این بازی چند بازیکن خود را نداشتیم و  جوان‌های تیمم خیلی زحمت کشیدند و عملکرد خوبی داشتند و در پایان این دیدار ما دو پروازه به تبریز برگشتیم و چند روز بیشتر نتوانستیم برای  بازی  مقابل قند کاترین ریکاوری کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و به نتیجه دلخواه خودمان برسیم. واقعاً به بازیکنانم یک خسته نباشید می‌گویم. ان‌شاءالله بتوانیم با این روند و با یک یارگیری مجدد به روند خوب خود ادامه دهیم. 

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا