بین الملل

یک شهید و ۱۷ مجروح در مقابله فسطینیان با صهیونیست‌ها به نابلس+ فیلم


جوانان و رزمندگان فلسطینی برای جلوگیری از تجاوز صهیونیست‌ها به شهر نابلس با هدف رسیدن به مجموعه «آرامگاه یوسف»، با آنها به مقابله مسلحانه پرداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که ده‌ها خودروی نظامی اسرائیلی به سمت مجموعه «مقبره یوسف» در شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری هجوم بردند.

جوانان و رزمندگان فلسطینی برای جلوگیری از این تجاوز صهیونیست‌ها به اراضی کرانه باختری، با آنها به مقابله مسلحانه پرداختند.

خبرنگار شبکه «المیادین» گزارش داد: «هدف از این تجاوز، رساندن صدها شهرک‌نشین صهیونیست به آرامگاه یوسف است، در حالی که جوانان فلسطینی در مقابل اشغالگران ایستاده‌اند».

سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد دو فلسطینی در نزدیکی اردوگاه «عسکر الجدید» در شرق نابلس بر اثر اصابت گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند.

رسانه‌های عبری‌زبان نیز گزارش دادند که هنگام ورود خودروهای اسرائیلی به شهر نابلس، فلسطینی‌ها به سمت یک جیپ نظامی و صهیونیست‌های داخل آن شلیک کردند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب»‌ درباره درگیری‌های امشب در کرانه باختری نوشت: «نظامیان اشغالگر برای تدارک ورود شهرک‌نشینان به مقبره یوسف، با ده‌ها خودروی گشت به منطقه شرقی نابلس یورش بردند».

هلال احمر فلسطین با اشاره به افزایش شمار مجروحان فلسطینی در مقابله با صهیونیست‌ به ۱۷ نفر، گفت: «در ادامه درگیری‌ها در نابلس، یک جوان بر اثر اصابت گلوله از ناحیه ران و یک جوان دیگر به‌دلیل برخورد مخزن گاز اشک‌آور به سر مجروح شدند و در حال انتقال به بیمارستان رفیدیا هستند».

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که نظامیان صهیونیست برای تسهیل تجاوز شهرک‌نشینان به مجموعه آرامگاه یوسف و جلوگیری از عملیات فلسطینیان، در حال مسدود کردن ورودی‌های محله شرقی نابلس هستند.

کاربران فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی نیز با انتشار تصاویری نوشتند که نیروهای کمکی نظامی برای اشغالگران تروریست از منطقه «حواره» و ایست بازرسی «بیت فوریک» به سمت منطقه شرقی نابلس در حال حرکت هستند.

دقایقی بعد خبرگزاری شهاب به نقل از منابع بیمارستانی در شهر نابلس گزارش داد که یک جوان فلسطینی به دلیل شدت جراحات وارده طی درگیری‌های مسلحانه با صهیونیست‌ها، به شهادت رسید.

هلال احمر فلسطین نیز می‌گوید که حال ۴ فلسطینی مجروح‌شده نیز وخیم است.

 

 

انتهای پیام/خ


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا