شهرستان ها

اعزام ۸ نیروی فنی برای موکب ساری به کربلا

ساری- مسئول موکب بیعت حسینی ساری از اعزام هشت نفر از نیروهای فنی برای بازسازی و گسترش حسینیه غایب الحاضر واقع در عمود ۷۷۷ مسیر نجف – کربلا خبر داد.

محمدصادق محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عملیات بازسازی و گسترش حسینیه غایب الحاضر واقع در عمود ۷۷۷ با حضور ۸ نفر از نیروهای فنی این موکب آغاز شد، افزود: این تیم هشت نفره از نیروهای فنی که شامل مهندس برق، داربست بند، کاشی کار، بنا و … بوده که به کشور عراق اعزام شدند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود تا شهریور عملیات بازسازی و گسترش حسینیه غایب الحاضر انجام شود تا به لطف خدا بتوانیم در سطح گسترده‌تری به زوار اباعبدالله (ع) خدمت کنیم.

محمدی در ادامه افزود: تهیه و توزیع غذای گرم، امکان اسکان شبانه زائرین و استفاده از خدمات درمانی موکب از جمله فعالیت‌های این موکب برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی است و این موکب که از سال ۹۳ با دو جایگاه در مسیر پیاده روی اربعین خدمت رسانی می‌کند، توانسته است طی این سال‌ها بیش از ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین زائرین توزیع کند.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از ۲۳۸ هزار نفر نیز از خدمات این موکب به جهت اسکان و استراحت شبانه استفاده کردند و ۲۶ هزار نفر نیز از خدمات درمانی موکب بیعت حسینی ساری بهره مند شدند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا