دانش و فناوری

فورد موستانگ مک ای به پلیس FBI پیوست، عدالت الکتریکی!

خودروهای برقی روز به روز مشتریان بیشتری پیدا می‌کنند و در این بین فورد موستانگ مک ای نیز سعی دارد محبوبیت ماسل کار قدیمی آمریکایی را در دنیای امروزی به نمایش بگذارد. اداره‌ها و نهادهای دولتی برای آن‌که به توسعه فروش خودروهای الکتریکی کمک کنند، این خودروها را برای استفاده در ناوگان خود خریداری می‌کنند. در همین راستا پلیس فدرال آمریکا یا FBI نیز چند دستگاه فورد موستانگ Mach E GT480 خریداری کرده است.

این فورد موستانگ مک ای به طور خاص در اداره حراست FBI‌ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. وظیفه این زیرمجموعه محافظت از پرسنل، امکانات و اطلاعات اداره در برابر اعمال مجرمانه و دسترسی غیرمجاز است. در صورتی که آسیبی به اموال دولتی فدرال وارد شود، افسران اداره حراست FBI نخستین افرادی خواهند بود که برای رسیدگی به این مشکل وارد عمل می‌شوند. افسران حراست FBI صلاحیت قضایی لازم را دارند تا با موستانگ مک ای خود، برای رسیدگی به مشکلات در تمامی ایالات آمریکا حضور پیدا کنند.

فورد موستانگ مک ای

استفاده از فورد موستانگ مک ای در پلیس فدرال، موجب کاهش هزینه‌های جاری نگهداری از خودرو خواهد شد. هزینه‌های جاری همچون سرویس دوره‌ای و مصرف سوخت یک خودرو برقی دولتی کمتر از خودرو درون‌سوز است. در کنار آن مزایا محیط زیستی نیز استفاده از این نوع خودرو را در اداره‌های دولتی تشویق خواهند کرد.

نکته جالب توجه در خصوص فورد موستانگ Mach E GT480 پلیس فدرال، مشکلات فنی این خودرو است. فورد اخیرا مشکل پکیج باتری را در این خودروها کشف کرد. تمامی نسخه‌های فورد موستانگ مک ای GT480 هم‌اکنون از سرویس خارج شده‌اند تا به مشکل آن‌ها رسیدگی شود. با این حال پلیس فدرال برخلاف مشتریان شخصی، به استفاده از این خودرو علاقمند است. تردد فورد موستانگ Mach E GT480 از سوی اداره حمل و نقل فدرال با محدودیت همراه است.

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا