دانش و فناوری

داج چلنجر کانورتیبل معرفی شد؛ 26 هزار دلار بیشتر برای سقف جمع شونده

شرکت داج تاکنون از ارائه نسخه کانورتیبل یا همان سقف بازشوی چلنجر خودداری کرده است. این امر سبب شده تا علاقه‌مندان چلنجر سراغ شرکت‌های ثالث رفته و با پرداخت مبالغی اضافی به خواسته خود برسند. میزان فراوانی این کار به قدری است که شرکت داج را متقاعد کرده نسخه کانورتیبل چلنجر را از طریق نمایندگی‌های رسمی عرضه کند.

داج چلنجر کانورتیبل به عنوان مدل 2022 وارد بازار می‌شود. این نسخه در حقیقت توسط خود کمپانی ساخته نشده و شرکتی به نام Drop Top Customs وظیفه تبدیل چلنجر کوپه به مدل کانورتیبل را بر عهده دارد. نکته عجیب اینکه فرایندهای مربوط به این کار اصلا ارزان نبوده و مشتری باید 25,999 دلار برای آن بپردازد!

علاقه‌مندان به خرید داج چلنجر کانورتیبل برای ثبت سفارش خود باید به یکی از نمایندگی‌های رسمی کمپانی مراجعه کنند. ذکر این نکته ضروری است که امکان تبدیل به نسخه کانورتیبل فقط برای تریم‌های R/T، R/T Scat Pack و SRT Hellcat وجود دارد.

پس از دریافت سفارش، خودروی مشتری به شرکت Drop Top Customs تحویل داده‌ می‌شود. بد نیست بدانید در این فرایند خودروی سفارش داده شده، مستقیما از کارخانه داج واقع در برمپتون به کارگاه شرکت Drop Top Customs در فلوریدا انتقال پیدا می‌کند. پس از تکمیل پروژه، چلنجر کاتورتیبل از فلوریدا به همان نمایندگی که مشتری ثبت سفارش کرده، منتقل می‌شود. به گفته داج، تمامی وارانتی‌های رایج برای قطعات تیون نشده در چلنجر کانورتیبل هم، فعال است. قطعات مربوط به کانورتیبل‌سازی نیز مشمول سه سال یا 36 هزار مایل وارانتی می‌شوند.

داج می‌گوید با هماهنگی‌های صورت گرفته با Drop Top Customs مشتریان زمان کوتاه‌تری را برای تبدیل چلنجر کوپه به کانورتیبل در انتظار بسر می‎برند. البته این شرکت از زمان دقیق حرفی به میان نیاورده و مشخص نیست که فرایندهای مربوطه چقدر طول می‌کشد. این شرکت افزوده ثبت سفارش برای مدل‌های 2022 از 16 آگوست شروع می‌شود.

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا