شهرستان ها

نیروهای شاغل در ایام شیوع کرونا استخدام می‌شوند

خرم‌آباد- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام در وزارت بهداشت و استخدام نیروهای شاغل در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه مهم‌ترین رکن و سرمایه اصلی وزارت بهداشت وضعیت نیروی انسانی و وجود نیروی انسانی ارزشمند است اظهار داشت: در این راستا بحث تبدیل وضعیت و ایجاد امنیت شغلی برای شاغلان وزارت بهداشت تحت عنوان نیروهای شرکتی، نیروهای قراردادی و نیروهای طرحی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در این راستا یک مسیر از طریق مجلس و بحث طرح ساماندهی کارکنان دولت در حال پیگیری است تا بتوانیم این نیروها را تبدیل وضعیت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: در خصوص نیروهای طرحی و نیروهایی که در ایام کرونا مشغول به فعالیت بودند، فارغ از اینکه الان مشغول به کار هستند یا نیستند، حتماً شامل این طرح خواهند شد.

رحیمی همچنین با اشاره به پیگیری مجوز استخدامی در وزارت بهداشت عنوان کرد: مراحل نهایی این امر در سازمان اداری و استخدامی در حال طی است و آزمون استخدامی را با یک عدد ۳۰ تا ۴۰ هزار نفری برگزار خواهیم کرد و یک سهمیه و امتیاز قابل توجه برای همکاران پرستار و گروههای بهداشتی و درمانی شاغل در دوران کرونا در نظر گرفته می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا