شهرستان ها

خباثت دشمنان علیه ایران در برجام نافرجام ماند

سمنان- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خباثت دشمنان علیه ایران در برجام نافرجام ماند، گفت: ایران اسلامی یک بار دیگر اقتدار و سربلندی خود را به دنیا نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی در یادواره ۷۷ شهید آستانه امامزاده علی اشرف (ع) سمنان، که شامگاه پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد با بیان اینکه خباثت دشمنان علیه ایران در برجام نافرجام ماند و ایران اسلامی بار دیگر توانست تا اقتدار و عزتمندی خود همچنین سربلندی ملت ایران را به دنیا نشان دهد، تاکید کرد: دشمنان به دنبال خباثت و دسیسه بعد از امضای برجام بودند اما همانند چهار دهه گذشته باز هم ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج عزت و سربلندی قرار دارد و این از برکت خون شهدا است، افزود: ملت ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جبهه الهی و عمل به تکلیف حرکت می‌کند همان طور که شهدا عمل می‌کردند و لذا این کشور همیشه مورد توجه خداوند بوده است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی در داخل کشور نیز دنبال شیطنت هستند که باید هوشیار و مراقب بود، ابراز کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان کردند در جنگ روایت‌ها، اولویت با جهاد تبیین است و این یادواره‌های شهدا، همان عملکرد تبیینی را دارد.

فدوی با بیان اینکه یکی از دسیسه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی انحراف کشیدن زنان و جوانان است، تاکید کرد: هدف غایی دشمنان، ضربه زدن به انقلاب اسلامی است چرا که آنان این اقتدار را بر نمی‌تابند.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه و ۲۰۰ هزار شهید گرانقدر، پشتیبانی کننده این ملت هستند، گفت: جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است و باید این موضوع مهم از سوی فعالان فرهنگی، معلمان، رسانه‌ها، مسئولان و روحانیان و طلاب و… با اهتمام ویژه پرداخته شود.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمنان با معطوف کردن دل‌ها به غیر از واجبات الهی به دنبال ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند اما مردم ما همواره هوشیار بوده و خواهند بود، گفت: موفقیت‌ها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل حرکت در مسیر الهی و عنایت خداوند است و همین موضوع دشمنان را کلافه کرده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا