شهرستان ها

بانک‌های استان بوشهر همکاری بیشتری برای تقویت تولید داشته باشند

بوشهر- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان بوشهر همکاری بیشتری برای تقویت تولید داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات حوزه تولید در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و نشست‌های متعددی در این زمینه داریم.

وی از برگزاری منظم و مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان خبر داد و اضافه کرد: استاندار بوشهر تاکید ویژه‌ای بر لزوم حمایت از فعالیت‌های اشتغال و تولید در استان دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در همین راستا در نشست کارگروه تسهیل مشکلات شش بنگاه اقتصادی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، شیلات و میراث فرهنگی بررسی شد.

تلاش ویژه برای رفع مشکلات تولیدکنندگان

وی از برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات این واحدها خبر داد و بیان کرد: تلاش داریم با برگزاری هفتگی این کارگروه زمینه را برای رفع مشکلات این بخش فراهم کنیم.

صفوی افزود: از همه دستگاه‌های مربوطه و به‌ویژه بانک‌ها انتظار می‌رود که در راستای تحقق شعار سال و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، همراهی لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت‌به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه که در راستای تولید و اشتغال آفرینی است اقدام شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا