ورزش

کاپلو: پیولی روحیه قهرمانی را به میلان برگرداند

کار میلان سخت‌تر شد

فابیو کاپلو معتقد است که استفانو پیولی نقش بسیار مهمی در قهرمانی فصل گذشته میلان در سری آ داشت.

به گزارش “ورزش سه”، میلان فصل قبل توانست پس از سال ها فاتح اسکودتو شود و امسال هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. میلان هفته گذشته توانست اودینزه را 4-2 شکست دهد تا فصل را به بهترین شکل شروع کند.

فابیو کاپلو، مربی سابق میلان، در گفت‌وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، درباره وضعیت میلان و مدعیان فتح اسکودتو گفت:« میلان به خوبی خودش را تقویت کرده و رقابتی سخت با یوونتوس، اینتر، ناپولی و رُم خواهد داشت. پنج تیمی که برای رسیدن به جایگاه نخست مربیانی دارند که قبلاً قهرمانی را تجربه کرده‌اند. میلانی‌ها باید خاطرات خوب فصل قبل را فراموش کنند. همه چیز باید از صفر شروع شود. حالا تصور حریفان از میلان تغییر کرده است. در چند فصل گذشته میلان مدعی شماره یک قهرمانی نبود ولی حالا مدافع عنوان قهرمانی است. حریفان حالا با قدرت بیشتری برابر میلان قرار می گیرند و همین قضیه نگرانم می کند. امسال کسب قهرمانی دشوارتر است.»

کاپلو ادامه داد:« استفانو پیولی(سرمربی میلان) باید همه جزئیات را ببیند و اشتباهات کوچک را اصلاح کند. میلان در گذشته بهترین باشگاه جهان بود چون همه در این باشگاه به قهرمانی فکر می‌کردند. این مفهومی است که پیولی فصل گذشته به بازیکنانش منتقل کرد.»

کاپلو در پایان درباره قرعه احتمالی میلان در لیگ قهرمانان اروپا گفت:« پنج تیم در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا حاضر هستند که باید از رویارویی با آنها اجتناب کرد. از نظر من منچسترسیتی، لیورپول، رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ بهترین ها هستند و از این جمع تنها لیورپول می تواند در گروه میلان قرار بگیرد. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا