ورزش

بيرانوند:از رو كردن قرارداد ما چه چيزى عايدتان مى‌شود؟

گول برخى تحليل ها را نخوريد

دروازه بان باتجربه پرسپوليس مى گويد تيمش با يك برد به جايگاه مدنظر مى رسد.

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند بعد از دومين تساوى متوالى پرسپوليس در ليگ عنوان كرد: بازی خوبی بود. هفته دوم بود و به خاطر کسب امتیازات شاید تمرکز لازم را نداشتیم. موقعیت داشتیم اما از فولاد سرتر بودیم. هفته دوم است و پرسپولیس با تیم‌های ریشه‌داری بازی کرده است. هواداران نگران نباشند و ما با یک برد به جایگاه مورد نظر می‌رسیم. وقتی باخت در کارنامه‌مان نمی‌آید و خوب بازی می‌کنیم، به نظر من راضی کننده است.

دروازه بان پرسپوليس در ادامه درباره توقف‌های بازی و روی زمین افتادن بازیکنان فولاد گفت: این طبیعی است. وقتی پرسپولیس مالکیت توپ دارد، اینطور می‌شود. فولاد یکی از تیم‌های خوب ماست که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و بازیکنان خوبی خریده است. این نتیجه عادلانه بود. وظیفه من این است که از دروازه دفاع کنم. از بازیکنان ممنونم که کمک کردند. شرایط خوب است و هواداران نگران نباشند.

وى ادامه داد: پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته شده است و گول رسانه‌هایی که از زبان هواداران تحلیل می‌كنند را نخورید. من خودم از آمدن هواداران سورپرايز شدم و امیدوارم در ادامه ما را حمایت کنند. من از هواداران می‌خواهم مثل فولاد به حریف‌های دیگر احترام بگذارند و از ما بیشتر حمایت کنند.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که مشکلی با انتشار قرارداد خود ندارید؟ گفت: این عادلانه نیست که قرارداد بازیکنان مشخص شود. با این کار چه چیزی عاید رسانه‌ها می‌شود؟ بازیکن دارد زحمت می‌کشد. قبلا هم قرارداد بازیکنان ما هم منتشر شده است. قرارداد بازیکنان دارد بالا می‌رود و  بازیکنان خوبی به خاطر پول دارند ایران ترک می‌کنند و به کشورهای عربی می‌روند. امسال، سالی است که فکر می‌کنم تا فصل دیگر بازیکنان حتی به خاطر پول هم که شده باشد، در ایران می‌ماند و تیم‌های باشگاهی ما قوی می‌شوند. این روند از امسال شروع می‌شود چون تیم‌ها دارند هزینه می‌کنند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا