ورزش

سروش: امیدوارم هواداران صبر به خرج بدهند

طبیعی بود موقعیت کمی بسازیم؛

سروش رفیعی می‌گوید طبیعی است که با نمایش دفاعی فولاد، موقعیت کمی ایجاد شود.

به گزارش “ورزش سه”، رفیعی در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره دیدار با فولاد توضیح داد: بازی بدی نبود و می‌توانست بهتر باشد. باید تشکر ویژه از هواداران کنیم که نود دقیقه ما را تشویق کردند. بعد از مدتها استادیوم با هوادار خیلی بهتر بود و این مدت که نبودند استادیوم خیلی ناراحت کننده بود. امیدوارم شرایط طوری باشد که ورود بانوان به ورزشگاه آزاد شود و خانواده‌ها کنار هم بازی را تماشا کنند. آرزویم این است که بانوان بیایند و حداقل یک بار بازی ما را در استادیوم ببینند.

هافبک پرسپولیس با اشاره به نمایش فولاد عنوان کرد: بازی هم فکر کنم چیز نرمالی است که وقتی بازیکنان خوب، کادرفنی خوب و تیم باکیفیت فولاد می‌آیند با لایه‌های دفاعی محکم می‌ایستند و دفاع تیمی خوبی انجام می‌دهند، موقعیت ساختن سخت است. ما یکی دو موقعیت داشتیم اما بدشانس بودیم تبدیل به گل نشد. اما مطمئنم این استراتژی در آینده نتایج خوبی خواهد داشت.

سروش در مورد انتقاد هواداران اظهار داشت: اول فصل است و هواداران پرسپولیس بالا پایین بالایی دیدند. مطمئنم صبور هستند و همانطور که ما سعی می‌کنیم صبر در بازی به خرج دهیم و مالکیت داشته باشیم، هواداران هم صبور باشند و مطمئن باشند در ادامه نتایج خوبی خواهیم گرفت.

او در مورد افشای قراردادها گفت: مگر همه جای مملکت می‌گویند همه چقدر حقوق می‌گیرند که ما را هم بگویند؟ حالا بگویند، این به چه درد مملکت می‌خورد و چه چیزی درست خواهد شد؟

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا