ورزش

اعتراف بهروز عطایی بعد از شکست مقابل صربستان

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعتراف کرد که تیمش هنوز با آمادگی 100 درصدی فاصله دارد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین مسابقه خود در چارچوب رقابت‌های جام واگنر برابر صربستان قرار گرفت و نهایتاً در یک بازی جذاب و تماشایی برابر حریف خود با نتیجه 3-2 شکست خورد تا شاگردان بهروز عطایی دومین باخت خود در این تورنمنت را تجربه کرده باشند.

بهروز عطایی پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر درخصوص این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. تیم ایران نسبت دو بازی قبلی مقابل اوکراین و لهستان عملکرد بسیار بهتری داشت. به هر حال برای بازی‌های سخت‌تر و مهمتر آماده می‌شویم. بازیکنان ایران در توپ‌های بد عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم.

در کارهای دفاعی پیشرفت خوبی داشتیم. مقابل لهستان تنها یک دفاع داشتیم و امروز موفق به انجام 16 دفاع شدیم و این نشان می‌دهد که روندمان مثبت بوده است. در مجموع فکر می‌کنم با آمادگی 100درصدمان فاصله داریم و سعی می‌کنیم در بازی تدارکاتی پیش رو به آمادگی بالاتری برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد استفاده از ترکیب‌های مختلف و میزان شناختش از شرایط بازیکنان، گفت: فکر می‌کنم شرایط خیلی خوب بود. معنوی‌نژاد به عنوان بازیکنی که توانست نظرها را به خود جلب کند و عملکرد خوبی هم داشت ما را به اهداف مان نزدیک‌تر کرد. جواد کریمی و مجرد هم که در مقطعی مصدوم بودند عملکرد مناسبی داشتند. بازیکنانی که در طول فصل کمتر بازی کرده بودند روند رو به رشدی داشتند و این یک فرایند خوب برای تیم ایران است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا