ورزش

بعد از آزمون، بیرانوند هم عابدزاده شد! (عکس)

اقدام به وقت‌کشی از سوی مجید علیاری مهاجم فولاد باعث واکنش علیرضا بیرانوند شد.

به گزارش “ورزش سه”، همین شنبه هفته پیش بود که سردار آزمون در بازی تیمش بایرلورکوزن مقابل آگزبورگ اقدام به حرکتی عجیب و بیرون کردن بازیکن مصدوم آگزبورگ کرده بود؛ بازیکنی که تنها پاشنه پایش با خط عرضی زمین تماس داشت و داور به همین سبب بازی را متوقف کرده بود. آزمون که خشمگین از اتلاف وقت بود سمت این بازیکن آمد و سعی کرد که او را از زمین بیرون ببرد که با واکنش تند داور و بازیکنان حریف مواجه شد.

امروز نیز علیرضا بیرانوند در دقایق پایانی بازی واکنشی مشابه را انجام داد؛ در حالی که مجید علیاری در تلاش برای ممانعت از اوت شدن دچار کشیدگی عضله شده و در کنار خط به زمین خورده بود و در شرایطی که که پرسپولیسی ها تدارک یک حمله را روی دروازه فولاد می‌دیدند، او با یک غلت خود را به داخل زمین رساند و در آنجا از داور خواست تا گروه پزشکی را به زمین بفرستد.

اصرار علیاری در ماندن در داخل زمین در حالی که می‌توانست بیرون از زمین به مداوای خود بپردازد، باعث واکنش علیرضا بیرانوند و حضور او کنار خط و واکنش او برای رفع گرفتگی عضله این بازیکن و سپس حرکتش برای بیرون کردن علیاری از زمین برای ادامه بازی با دخالت داور توام شد تا یک حرکت جنجالی در زمین شکل بگیرد.

مهدی افشاری تصویر این صحنه جنجالی را در دوربین خود ثبت کرده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا