ورزش

جام واگنر| معنوی‌نژاد: این تورنمنت به هماهنگی بازیکنان جدید کمک می‌کند


دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: دیدارهای دوستانه جام واگنر کمک می‌کند که بازیکنان جدید تیم با سایر ملی‌پوشان هماهنگ‌تر شده و به شرایط فیزیکی و ذهنی لازم برسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد جواد معنوی‌نژاد پس از مسابقه برابر صربستان اظهار کرد: مسابقات جام واگنر دیدارهای دوستانه‌ای است که بسیار به تیم کمک می‌کند تا پیش از مسابقات قهرمانی مردان جهان که بسیار حساس است، به آمادگی کامل برسد.

وی افزود: این مسابقات برای من، علی اصغر مجرد و جواد کریمی محک خوبی است چون چندین ماه از میادین رسمی و بین المللی دور بودیم و حضور در این دیدارها کمک می‌کند تا به شرایط فیزیکی و ذهنی لازم برسیم و در مسابقات مهم آینده بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم.

معنوی‌نژاد با تاکید بر این که مسابقه با لهستان و صربستان در جام واگنر بسیار به ایران کمک کرده تا به روند تیمی لازم برسد، تصریح کرد: 5 ماه است که تمرینات توپی‌ام را شروع کرده‌ام اما حدود یک سال است که در هیچ مسابقه رسمی‌ای حضور نداشته‌ام و مسابقات واگنر کمک می کند که به آمادگی لازم برسم و به تیم ملی کمک کنم.

وی با بیان این‌که تیم ایران با حضور در جام واگنر با آمادگی صد درصد به مسابقات جهانی خواهد رفت، درباره صحبت‌های سرمربی لهستان گفت: نیکولا گربیچ یکی از مربیان برتر جهان است که هر سال در یکی از تیم‌های مطرح مربیگری می کند و باعث افتخار من است که این مربی از من صحبت کرده است. دو سال در ورونا شاگردش بودم و هیچ موقع خاطرات و درس‌هایی که به من داد را فراموش نمی‌کنم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر مقابل صربستان قرار گرفت و به‌رغم نمایش خوب و رقابتی نزدیک، سه بر دو مغلوب این تیم شد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می‌شود و شاگردان عطایی روز شنبه در سومین و آخرین مسابقه خود در این دوره از رقابت‌ها از ساعت 18:30 به وقت تهران مقابل آرژانتین قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا