ورزش

تک ستاره آسمان پرسپولیس؛ میم. ترابی! (عکس)

مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، در شبی که ستاره‌‎های پرسپولیس نتوانستند آنچنان که هوادارانش انتظار داشتند، بدرخشند، مهدی ترابی بهتر و موثرتر از سایر بازیکنان ظاهر شد و تا آستانه گلزنی و گلسازی نیز پیش رفت.

پیش از دقیقه هشت او در جناح راست صاحب یک موقعیت شد و پس از ورود به محوطه جریمه ضربه خود را به سمت دروازه زد و در حالی که کنت، گلر اتریشی فولاد را مغلوب کرده بود، از پس تیرک دروازه بر نیامد و همراه با هواداران نیم‌خیز شده، افسوس این موقعیت از دست رفته را خورد.

نیم ساعت بعد، این بار از روی ضربه ایستگاهی او دروازه فولاد را تهدید کرد و در حالی که می‌رفت شوتش مستقیم وارد دروازه شود، به نظر پس از برخورد به مدافع فولاد به بیرون رفت و البته در میان اعتراض بازیکنان پرسپولیس، داور کرنر نگرفت.

اما این پایان کار نبود؛ نیمه دوم، ترابی که ضرب‌توپش، کنترل و شکل بازی‌اش متفاوت با سایر عناصر تهاجمی پرسپولیس بود و سرحال‎تر از آن‌ها به نظر می‌رسید، ابتدا روی یک شوت کنت را به واکنش واداشت و سپس روی پاس استثنایی، سعید صادقی را در موقعیت تک به تک قرار داد که خرید جدید سرخ‌ها به شکلی عجیب و به هوای اعلام آفساید، توپ را با دست گرفت و این سوپرپاس ترابی به هدر رفت.

اگرچه در 180 دقیقه ابتدایی لیگ ترابی نتوانسته گلی بزند و پاس گلی ثبت کند و از این نظر ناکام بوده اما در بازی اول موقعیتی که برای عبدی ساخت و برابر فولاد فرصت‌هایی که ساخت و شوت‌هایی که زد، باعث شده‌اند تا شماره 9 همچنان بهترین یار هجومی پرسپولیس باشد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا