ورزش

والی: بازیکنان فولاد واقعا مصدوم می‌شدند

ایوب والی می‌گوید تیمش در دو بازی نخست لیگ عالی ظاهر شده و هرچقدر جلو‌تر می‌روند هماهنگی بین بازیکنان بیش‌تر می‌شود.

به گزارش”ورزش سه”، ایوب والی بازیکن باتجربه فولاد پس از بازی با پرسپولیس در ابتدا درباره بازی گفت: پرسپولیس مدعی قهرمانی است و تیم‌شان دو مساوی آورده است. استقلال هم هفته اول باخت و طبیعی است. ما در دو بازی گذشته یعنی بازی با صنعت نفت و بازی امروز مقابل پرسپولیس عالی بازی کردیم. به خصوص در بازی اول که در زمین خودمان بود حق‌مان صددرصد برد بود و امروز هم با این حجم از هواداری که به ورزشگاه آمده بودند موقعیت‌های خوبی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردیم و فکر می‌کنم هر چقدر جلوتر برویم هماهنگی بیش‌تری به وجود می‌آید چون بیش‌تر بازیکنان تازه‌وارد و جدید هستند و نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شود.

مدافع فولاد درباره فحاشی‌ها بیان کرد: بازیکنان ما همه باتجربه هستند. این اتفاقات خوب نیست و این فحاشی‌ها را در ورزشگاه‌ها قبول ندارم و نباید به این صورت باشد اما مطمئنا بازیکنان ما باتجربه هستند، این مسائل را در ورزشگاه‌ها دیدند و این اتفاقات طبیعی است.

او در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به ضد فوتبالی بازی کردن بازیکنان فولاد گفت: اصلا به این صورت نیست. واقعا بازیکنان ما مصدوم می‌شدند و در بعضی دقایق که پرسپولیس فشار می‌آورد بازیکن از نظر نفس کم می‌آورد و مصدوم می‌شد؛ این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا