ورزش

اولین دیدار پُرافتخارترین تیم زنان ایران در آسیا

گام نخست خاتون بم ایران در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم قدرتمند سوگدونیا ازبکستان خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، در سومین دوره از برگزاری لیگ قهرمانان زنان آسیا، شنبه ۲۹ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ خاتون بم به عنوان نماینده ایران به مصاف تیم سوگدونیا ازبکستان خواهد رفت.

خاتون که با کسب ۸ عنوان قهرمانی پُرافتخارترین تیم زنان ایران است برای اولین بار در این مسابقات حاضر شده و در گام نخست به مصاف تیم قدرتمند ازبکستانی خواهد رفت، مرضیه جعفری سرمربی این تیم در گفت‌و‌گو با خبرنگار “ورزش سه” در خصوص دیدار نخست این تیم گفت: ما ۲‌ بازیکن خود را در این دیدار به دلیل مصدومیت همراه خود نخواهیم داشت، مونا حمودی و فاطمه گرایلی ۲ بازیکن مؤثر ما در ترکیب تیم هستند که متأسفانه به دلیل مصدومیت این بازیکنان را در ترکیب اصلی خود نخواهیم داشت.

جعفری همچنین در خصوص شرایط میزبانی ازبکستان در این دوره از رقابت‌ها گفت: به طور کلی قارشی یک شهر کوچک در ازبکستان است و به همین دلیل از نظر اسکان در هتل خوبی قرار نداریم اما از نظر استادیوم و محل تمرین این شهر در شرایط مطلوبی قرار دارد.

لازم به ذکر است این دومین سال متوالی است که ایران در این مسابقات نماینده دارد، سال گذشته نیز دیگر تیم استان کرمان، شهرداری سیرجان که موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شده بود به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حاضر شد و در نهایت موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در این رقابت‌ها گردید.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا