ورزش

یحیی، از خط دفاع کار می کشد

بیرانوند، یک بار هم زیر توپ نزد

پرسپولیس در برابر فولاد هم موفق به گلزنی نشد، ولی بارقه هایی از تیم متفاوت را در برنامه های تاکتیکی نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”،  نبرد دو تیم فولاد و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر،  با تساوی بدون گل به پایان رسید. نبردی که در آن موقعیت گل کمی برای دو تیم به وجود آمد و نبردهای فیزیکی تا پایان بازی در جریان بازی دیده می شد. 
تیم یحیی بعد از تساوی بدون گل برابر ذوب آهن در اصفهان، در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران هم  موفق به گلزنی نشد،  هر چند این تیم در هر دو بازی در غیاب مرتضی پورعلی گنجی تازه به خدمت گرفته و سید جلال بازنشسته گلی را هم دریافت نکرد.
نکته قابل توجه در جریان دو بازی این فصل پرسپولیس،  استفاده از قدرت بازی با پای بیرانوند و شروع مجدد های این تیم با پاس های کوتاه از خط دفاع بود. 
پرسپولیس در این دو بازی هیچگاه با ضربات بیرانوند در شروع مجددها توپ به زمین حریفان نفرستاد و با پاس های کوتاه سعی بر انتقال توپ به میانه میدان داشت. اتفاقی که باعث شد تا فرجی، نعمتی و گولسیانی به دفعات صاحب توپ شوند و نقش مدافعان پابه توپ را بازی کنند.
استفاده از ظرفیت خط دفاعی و پاس های متعدد آنها تا اینجای لیگ پیامدی برای پرسپولیس نداشته،  ولی می تواند در ادامه راه، تنوع تاکتیکی این تیم را بیشتر کند و شرایط گلسازی و گلزنی را برای این  تیم هموارتر کند. 
باید دید پیوستن  پورعلی گنجی به خط دفاع و لوکادیا به خط حمله،  چه تاثیری در تفکر یحیی خواهد گذاشت و او با توجه به دو تساوی این تیم  همچنان به همین روش در مسابقات حاضر خواهد شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا