ورزش

کلوپ: صلاح امسال تابستان پای راستش را پیدا کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید محمد صلاح در تعطیلات تابستانی امسال روی پای راست خود کار کرده و در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل یونایتد خطرناک‌تر از همیشه است.

به گزارش “ورزش سه”، کنفرانس‌های مطبوعاتی یورگن کلوپ معمولا با شوخی‌هایی همراه است. در آستانه دیدار لیورپول با منچستریونایتد، کلوپ، محمد صلاح ستاره مصری تیمش را برای شوخی انتخاب کرد و در عین حال که پیشرفت او در حرکات تهاجمی را ستایش کرده و صلاح را خطرناک‌تر از همیشه دانست اما به چپ‌‌پا بودن ستاره مصری و ضعف او در استفاده از پای راستش اشاره کرد.

لیورپول بعد از دوازده ماه مذاکره و تلاش برای راضی کردن صلاح به تمدید قراردادش سرانجام موفق شد در ماه‌های تابستانی با او به توافق برسد. ستاره مصری از زمانی که در سال 2017 به آنفیلد آمد یکی از ستاره‌‌های بزرگ لیورپول بوده ولی او بیشتر گلهایی که به ثمر رسانده را مدیون پای چپش بوده است.

کلوپ که در آستانه دیدار تیمش با یونایتد درباره صلاح صحبت می‌کرد مدعی شد که او بیش از هر زمان دیگری به فوتبالیستی دو پا تبدیل شده و کیفیت پای ضعیفش را به شدت ارتقا داده است.

سرمربی لیورپول در این باره گفت:” فکر کنم صلاح در تعطیلات روی پای راستش کار کرده و پای راستش را پیدا کرده. او همیشه در حال پیشرفت است.

چند سال پیش که صلاح تازه به لیورپول آمده بود با بقیه فرق داشت. معمولا وقتی بازیکنی از کناره‌ها به سمت مرکز حرکت می‌کند برای کات دادن به توپ از داخل پایش استفاده می‌کند ولی او برعکس بود. صلاح امسال تابستان وقتی از تعطیلات برگشت متوجه شدیم که با پای راستش هم سانتر می‌کند”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا