شهرستان ها

شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اردبیل حمایت مالی می‌شوند

خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، قرار است شهرداری‌ها و دهیاری‌های خلخال و کوثر شارژ مالی شوند.

میر غنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال سفر و بازدیدی که معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از شهرداری‌های کوثر و خلخال داشتند، قرار شد با توجه به جذابیت‌های مناطق شهری و روستایی کوثر و خلخال، اعتبارات مناسب به شهرداری‌ها پرداخت شود.

وی تصریح کرد: برای شهرداری کلور و هشتجین هر کدام یک میلیارد تومان و ۸۰ دهیاری این شهرستان هر کدام ۵۰ میلیون ریال در سال‌جاری تزریق می‌شود تا فعالیت‌های عمرانی و خدماتی این مجموعه‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی قول مساعد معاون وزیر کشور را در خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای شهرداری‌ها به ویژه نردبان بلند مرتبه را یادآور شد و گفت: در این زمینه قرار شد مساعدت‌های لازم با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شود.

نظری افزود: شهرستان خلخال و کوثر از ظرفیت‌های بی‌نظیر در حوزه گردشگری برخوردار است که قرار شد برای معرفی این توانمندی‌ها نیز از ظرفیت رسانه‌ها و منابع مختلف تبلیغی استفاده شده تا با تدارک زیرساخت‌های مناسب گردشگران بیشماری وارد مناطق جنوبی استان اردبیل شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار تأمین قیر رایگان برای شهرداری‌ها با هدف آسفالت‌ریزی و ساماندهی محلات مختلف خلخال، مقرر شد سه میلیارد تومان اعتبار تزریق شود تا فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های عمرانی و خدماتی در خلخال توسعه یافته و تقویت شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا خلخال را در جنوب استان به یک برند گردشگری در سطح منطقه و کشور معرفی کنیم که قطعاً نام و آوازه این شهر به عنوان بام گردشگری شمالغرب می‌تواند فرصت‌های بیشتری را برای توسعه و عمران و آبادانی مهیا کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا