ورزش

صلاح: هیجان زیادی برای بازی با یونایتد دارم

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، از انگیزه بالایی برای درخشش برابر منچستریونایتد برخوردار است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سپری کردن یک دوره عجیب و ناکامی های مکرر در مقابل منچستریونایتد محمد صلاح در یکی دو سال اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب لیورپول در این مسابقه بزرگ داشته و فردا شب نیز امید اول تیمش برای گلزنی محسوب می شود. حالا این ستاره مصری مدعی شد اهداف تیمی برایش اهمیت بیشتری دارد و در ادامه فصل نیز تلاش می کند شرایط کسب پیروزی برای لیورپول را فراهم کند.

محمد صلاح گفت: “تقابل با منچستریونایتد یک بازی بزرگ است و من همیشه در مورد این مسابقه هیجان زده هستم. دو سال پیش همه می‌گفتند تو هرگز به یونایتد گل نزده ای، اما در ادامه جریان زندگی تغییر کرد. اما ذهنیت من همیشه یکسان است، سعی می کنم موفق به گلزنی شوم تا به تیم کمک کنم به پیروزی رسیده و امتیاز بگیرد و این برایم مهمترین هدف است. من از رکورهایم باخبرم و نمی توانم دروغ بگویم، اما فقط سعی می کنم کاری کنم لیورپول به برتری برسد. این فقط به رکورد من مربوط نمی شود، بلکه هدف کلی تیم است و می خواهم لیورپول در این فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

من واقعاً روی جزئیات کوچک متمرکز هستم زیرا فکر می کنم در نهایت این موارد است که در نهایت باعث می شود تفاوت های زیادی بین بازیکنان ایجاد شود. من واقعا سعی می کنم در مورد همه چیز سوال کرده و همه جزئیات را رعایت کنم. نه فقط مسائل مربوط به جریان بازی، بلکه حتی در خارج از زمین و غذا، نوشیدنی، خواب، زمان و … همه چیز. من واقعا دیوانه وارد پیگیر این مسائل هستم و فکر می کنم  نقش مهمی ایفا می کنند.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا