ورزش

نقیب خلق: جوانان موی تای ایران در میدان جهانی غیرت به خرج دادند

مربی بدنساز تیم ملی بانوان جوان اعزامی به رقابتهای جهانی مالزی گفت: همه ما به عینه دیدیم که تک تک نفرات چگونه غیرت و تلاش به خرج داده و خود را به آب  و آتش زدند تا از اعتبار موی تای ایران در این رویداد مهم دفاع کنند.


به گزارش ایلنا، معصومه نقیب خلق سپس افزود: به هر حال باید پذیرفت که با بضاعت موجود، کسب این مدالها به همراه انتخاب تیم دختران به عنوان بهترین تیم رقابتها، یک دستاورد ارزنده است و می طلبد که مسئولان به تیم کشورمان به خاطر خلق چنین افتخارآفرینی هایی تبریک بگویند‌. با توجه به عدم برگزاری اردوهای داخلی به علت شیوع دوباره کرونا و سایر محدودیتها، فرصت کافی برای رساندن بازیکنان به مرز کامل آمادگی وجود نداشت؛ با این حال کادر فنی و مربیان همه تلاش خود را به خرج دادند تا بچه ها، آماده و مهیای شرکت در این مسابقات شوند که خوشبختانه زحمات به بار نشست و شاهد چنین نتایج ارزشمندی بودیم. 

نقیب خلق ادامه داد: از ۱۷ مدال کسب شده،  ۱۲ مدال سهم دختران اعزامی بود و این نشان می دهد که موی تای ایران در این بخش از پتانسیل زیادی برخوردار است و بانوان قهرمان و مستعد، این توانایی را دارند که هم پای آقایان در مسابقات مهم خوش بدرخشند. جا دارد از نگاه ویژه آقای جواد نصیری و توجه ویژه ایشان به بخش بانوان و همچنین حمایتهای بی دریغ آقای ایمان غیاثوند مدیر دلسوز تیم های ملی تشکر کنم که هنواره برای اعتلای این رشته از جان و دل مایه گذاشته اند. 

مربی بدنساز تیم بانوان اعزامی به مسابقات جهانی مالزی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود که فدراسیون موی تای ایران از حمایتهای متولیان ورزش کشور برخوردار شده و ملی پوشان شایسته این رشته بتوانند بدون دغدغه و با بهترین امکانات، خود را برای رویدادهای آتی آماده کنند که مطمئنا در این صورت شاهد تداوم نوار پیروزی ها و حتی تاریخ سازی توسط آنها خواهیم بود‌.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا