شهرستان ها

دانش‌آموزان ورزشکار اردبیلی در مسابقات ملی خوش درخشیدند

اردبیل- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش‌آموزان ورزشکار در رشته‌های ژیمناستیک و دوومیدانی در مسابقات ملی و کشوری خوش درخشیدند.

اکبر دهقانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استعدادهای ورزشی استان اردبیل در بخش دانش‌آموزان فراوان است که با احصا و شناسایی آنها در راستای قهرمان‌سازی این دانش‌آموزان تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همواره در مسابقات ملی و بین‌المللی دانش‌آموزان اردبیلی حضور داشته و برای این استان افتخارآفرینی کرده‌اند، گفت: دانش‌آموزان استان اردبیل در رشته‌های ژیمناستیک و دوومیدانی خوش درخشیده و بار دیگر نام اردبیل را در ورزش‌های دانش‌آموزی بلندآوازه کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: در رشته دوومیدانی که به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد ماهان فداکار مدال طلای پرتاب وزنه و مدال برنز پرتاب دیسک را به خود اختصاص داد.

دهقانی‌نیا با بیان اینکه تیم دوومیدانی استان اردبیل کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را به دست آورد، افزود: در رشته ژیمناستیک که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، در بخش انفرادی دانش‌آموز امیرمحمد قاسم‌پور از مدرسه آموزگار ناحیه ۲ با ۲ مدال نقره و یک برنز مقام دوم قهرمان قهرمانان را کسب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین ایلیا کاظمی از مفتح ناحیه ۲ به مدال طلای دار حلقه دست یافت، در بخش تیمی هم تیم پنج نفره استان متشکل از دانش‌آموزان امیرمحمد قاسم‌پور، ایلیا کاظمی، شاهین خوش اخلاق از امام رضا ناحیه یک، امیرحسین گل‌محمدی از دانش پژوهان ناحیه یک و امیرمحمد سلطانی از طالقانی ناحیه یک با پنج مدال نقره به مقام نایب قهرمانی رسید.

دهقانی‌نیا با تقدیر از زحمات کلیه عوامل اجرایی مسابقات ورزشی در تمام مراحل شهرستانی، استانی و کشوری به ویژه سرپرستان و مربیان، کسب مقام‌های کشوری در مسابقات ورزشی ژیمناستیک و دوومیدانی را برای استان بسیار ارزشمند توصیف کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: ورزش دانش‌آموزی محفلی برای استعدادسنجی دانش‌آموزان است تا علاوه بر معرفی این دانش‌آموزان در سطح ملی و بین‌المللی، زمینه تقویت روحیه ورزشکاری و مروت در آنها افزایش یابد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا