ورزش

بارسلونا منتظر یوونتوس؛ تکلیف دیپای مشخص می‌شود؟

یوونتوس تا امشب تصمیم نهایی در مورد جذب ممفیس دیپای را خواهد گرفت. تصمیمی که برای بارسلونا بسیار مهم است.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس مذاکراتش با دیپای را از مدتی قبل آغاز کرده و قصد دارد هرچه سریع‌تر انتقال این بازیکن به تورین را نهایی کند. 
پیوستن روبرت لواندوفسکی و رافینیا به بارسا و همچنین حضور پی‌یر امریک اوبامیانگ، فران تورس و آنسو فاتی به همراه تمدید قرارداد عثمان دمبله باعث شده است که بارسا با ترافیک بازیکنان در خط حمله روبه‌رو شود و جایی برای این بازیکن هلندی وجود نداشته باشد. 
یوونتوس که پس از جدایی آلوارو موراتا با پایان قرارداد قرضی‌اش، هنوز موفق به جذب بازیکن جدیدی در خط حمله نشده، مذاکراتی را با دیپای انجام داده و با او به توافق اولیه نیز رسیده بود اما این انتقال هنوز نهایی نشده است.

یوونتوس در ابتدا با این بازیکن بر سر قراردادی دو ساله به ارزش 6 میلیون یورو خالص در هر فصل به توافق رسیده بود، اما به نظر می‌رسد دیپای حالا خواهان دستمزد بیشتری شده و در واقع زیر توافق اولیه خود با باشگاه یوونتوس زده است. 

طبق ادعای نشریه توتواسپورت، دیپای تنها مهاجم مورد علاقه یوونتوس نیست و مذاکراتی با مارکو آرناتوویچ، ستاره اتریشی بولونیا، نیز در جریان است. توتو اسپورت نوشته است که یوونتوس امروز تصمیم نهایی در مورد دیپای را خواهد گرفت و در واقع تا امشب مشخص می شود که ستاره هلندی به یوونتوس خواهد رفت یا پیشنهاد پس گرفته می شود. بارسلونا مشکلی با فسخ قرارداد دیپای ندارد و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس برود اما درخواست دستمزد بالای این بازیکن کار را دشوار کرده است. بارسا برای ثبت قرارداد ژول کُنده نیاز به جدایی دیپای و اوبامیانگ دارد و خوشبین است به زودی هر دو بازیکن راهی تیم بعدی خود شوند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا