ورزش

اولین واکنش بارسلونا به شروع تحقیقات یوفا

نگران نیستیم

بارسلونا به شروع تحقیقات یوفا درباره فرپلی مالی این باشگاه در فصل 21-2020 واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، قوانین سختگیرانه یوفا در زمینه فرپلی مالی باشگاه‌های اروپایی حتی پس از بحران مالی ایجاد شده ناشی از شیوع جهانی ویروس کرونا هم ادامه دارد. 
نشریه تایمز خبر داده است که یوفا قصد دارد تحقیقاتی را درباره فرپلی مالی بارسا و 9 باشگاه دیگر از جمله پاری سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و رم آغاز کند. این روزنامه همچنین مدعی شده است که این سازمان تنبیهات جدی و متفاوتی را برای هرگونه تخلف از سوی این باشگاه‌ها در نظر گرفته است.

گفته می شود باشگاه بارسلونا در فصل 21-2020 فرپلی مالی را رعایت نکرده است. فصلی که در آن بارسلونا به شدت با بحران روبرو بود. جوزپ ماریا بارتومئو پاییز 2020 از ریاست بارسا کناره‌گیری کرد و پس از چند ماه که بارسلونا بدون رئیس بود، خوان لاپورتا در ماه مارس 2021 با پیروزی در انتخابات، رئیس باشگاه شد.

در واکنش به این گزارش، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که هنوز هیچ پرونده انضباطی علیه این باشگاه تشکیل نشده و طبعا تا زمانی که پرونده ای تشکیل نشود، احتمال جریمه نیز وجود نخواهد داشت. مارکا به نقل از یکی از مدیران بارسلونا نوشت که یوفا از آنها درخواست گزارشات مالی فصل 21-2020 را کرده و البته این یک اتفاق عجیب نیست. در واقع یوفا هر سال از تمامی باشگاه های اروپایی چنین درخواستی می کند. این مدیر بارسلونا همچنین تاکید کرد که در باشگاه نگران این قضیه نیستند و اطمینان دارند که بارسلونا جریمه نمی شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا