دانش و فناوری

از ۲۳ محصول فناورانه و دانش‌بنیان استان قم رونمایی شد

ایسنا/قم رئیس پارک علم و فناوری استان بیان کرد:بیش از ۳۰ محصول فناورانه برای رونمایی به پارک معرفی شدند که در نهایت کمیته علمی پارک ۲۳ محصول متعلق به ۱۴ شرکت فناور و دانش‌بنیان را حائز شرایط رونمایی در این مراسم تشخیص داد.

به گزارش ایسنا در آیین رونمایی از  محصولات دانش‌بنیان استان قم که روز گذشته با حضور استاندار قم، معاونین استانداری، مدیران و روسای دانشگاه‌های استان در محل استانداری قم برگزار شد از محصولات فناورانه و دانش‌بنیان متعلق به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری، مرکز رشد دانشگاه قم، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد کشاورزی استان رونمایی شد.
بنابراین گزارش، در حاشیه این مراسم دکتر رهسپار فرد رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: در فراخوانی که پارک علم و فناوری به سایر مراکز عضو زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان اعلام کرده بود چهار شاخص آمادگی ورود محصولات به بازار، رفع نیاز ضروری از کشور، عدم سابقه رونمایی قبلی و اخذ استانداردهای ضروری به عنوان اصلی‌ترین شاخص‌های انتخاب محصولات اعلام شده بود.
وی افزود: بر همین اساس، با پایان مهلت فراخوان بیش از ۳۰ محصول فناورانه برای رونمایی به پارک معرفی شدند که در نهایت کمیته علمی پارک ۲۳ محصول متعلق به ۱۴ شرکت فناور و دانش‌بنیان را حائز شرایط رونمایی در این مراسم تشخیص داد.
رئیس پارک علم و فناوری استان در پایان ایجاد فضای هم افزایی بین فناوران و مسئولین استان و معرفی ظرفیت های زیست بوم فناوری استان و حاصل شدن اهداف نمایشگاه را از اهداف اصلی برگزاری این مراسم برشمرد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا