اقتصاد

بانک سپه نشان عالی سفیر و مروج برتر مسئولیت اجتماعی را کسب کرد

بانک سپه در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت نشان عالی ۶ ستاره و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در مراسم پایانی دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که ۳۱ مرداد ماه سال جاری در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به پاس فعالیت گسترده بانک سپه در این حوزه، به دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه اهدا شد. همچنین از اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه نیز با اهدای نشان عالی ۶ ستاره مسئولیت اجتماعی تجلیل به عمل آمد.

بانک سپه نشان عالی و لوح سفیر ومروج برتر مسئولیت اجتماعی را کسب کرد

در بخشی از نشان عالی ۶ ستاره مسئولیت اجتماعی که به امضای هوشمند سفیدی رئیس دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی رسیده، آمده است: «هیئت داوران دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی ” با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در بین سازمان‌ها به این ضرورت توجه دارد و بر این اساس، به پاس توجه، تأکید، برنامه‌ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط آن مدیریت محترم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره را به آن بانک تقدیم می‌کند».

دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هدف کمک به اعتلای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه سازی آنها، با انجام ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در سه سطح “در حال رشد”، “رشد یافته” و “پیشرو”، برگزاری دو کارگاه آموزشی مجازی در حوزه‌های درون و برون سازمانی و انتشار ویژه‌نامه “روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” طی روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا