ورزش

لغو سفر تیم ملی آکروژیم به مسابقات قهرمانی آسیا

سفر تیم ملی آکروژیم به رقابت‌های قهرمانی در قزاقستان رسماً لغو شد.

به گزارش “ورزش سه” به نقل از تسنیم، دوزادهمین دوره رقابت‌های آکروژیم ژیمناستیک قرار است طی روزهای 23 تا 28 سپتامبر (اول تا ششم مهر ماه) به میزبانی شهر پاولودار در کشور قزاقستان برگزار شود.

قرار این در این دوره از مسابقات، ملی‌پوشان ایران نیز حضور داشته باشند، اما سفر آنها به قزاقستان منتفی شد. ماجرا از این قرار است که فدراسیون ژیمناستیک ایران، ایمیل رسمی خود را در اختیار ندارد و بر همین اساس نمی‌تواند کارهای مربوط به ثبت‌نام ورزشکاران برای رویدادهای مختلف را انجام بدهد. در واقع این اتفاق باعث شده نه تنها اعلام تیم آکروژیم ژیمناستیک به قزاقستان، بلکه سفر تیم ملی ایروبیک به تایلند نیز لغو شود. گفته می‌شود ایمیل فدراسیون در اختیار برخی از مسئولان سابق است و هنوز آن را در اختیار مسئولان فعلی قرار نداده‌اند.

نکته مهم این است که تیم آکروژیم ژیمناستیک می‌توانست در این مسابقات خوش بدرخشد و با توجه به تمریناتی که ملی‌پوشان انجام داده بودند، انتظار بالایی برای موفقیت آنها وجود داشت. تیم ایران در دوره قبلی این مسابقات که سال 2019 در ازبکستان برگزار شد، 3 مدال برنز کسب کرد و در رده ششم جدول مدالی قرار گرفت.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی جهان قرار است در آبان ماه در شهر منچستر انگلیس برگزار شود و اگر همین شرایط وجود داشته باشد و فدراسیون نتواند نامه‌نگاری‌های لازم را انجام بدهد، شاید حضور مهدی احمدکهنی تنها نماینده ایران در این مسابقات نیز لغو شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا